Kjendisfest - hjeeelp!

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Skal på kjendisfest, i morgen allerede, og aner ikke hva jeg skal være! Har ikke hatt tid til og tenke på kostyme før nå. Men med min kropp er det ikke lett og hverken komme på noe, eller skaffe kostyme, på kort tid!

Jeg er størrelse xx(x)L, hva (hvem) kan jeg være??? Kjendis eller en type/rolle. Dere kreative damer, slå dere sammen og hjelp meg!!!

Er du blond eller mørk? Oprah er jo ett alternativ da om du er mørk f.eks

Ellers kan du jo være britney... ei jeg kjenner var britney og det var kjempe stilig..hehe.. kledde seg i den "baby one more time" stilen :)
En blond parykk med musefletter (om du ikke er blond selv da) og klær som minner om de hun hadde på seg i musikk videoen ;)

Takk for tips! :) Jeg er rødhåret :)

Tar gjerne i mot flere tips altså! Jeg klarer ikke og bestemme meg for noen. Har ikke funnet noe som sier "ja, DEt blir bra" enda! :p

Kan jo være dem for det.. hun som var britney skal slankeopereres om noen dager..hehe.. men var knall tøft for det ;)

Pippi er jo veldig enkelt da, ei venninne var Pippi på forrige kjendisfest me var på. Syns det er vanskelig med sånne festar fordi det må liksom vera tydelig kven du skal forestille, ellers er det jo ingen vits. Skal tenke litt.. Er det nokon du lignar på?

Erna Solberg?

Størrelsen din har jo ikke noe å si på hvem du kan kle deg ut som ;)
Hva har du i skapet? Eventuelt hva er mulig å kjøpe? Og hvilke kjendis liker du best?

Helt enig i at str ikke har noe å si på hven du skal spille! Du blir nok kjempestilig og fin uansett ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Kirstie Alley synes jeg er kul, hvis du vil ha ei med former :)
220px-KirstieAlley1994.jpg

Jeg har vært mest inne på karakterer jeg. Og da mere eventyr/barnefigurer. Rudolf, Pippi, karusellen og litt slik. :p Har også tenkt på punk last (hun med musefletter, som de forsøker og få til og virke litt tykk). Vet ikke helt hva jeg ender opp med enda. Får se hva jeg finner.

Back
Topp