Kjemperedd!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Usj! Sitter her å skal legge meg, men kommer sikkert ikke til å få sove i natt.. I dag begynte det nemlig å blø igjen.. [:(] Og det kom en del koagler.. Store koagler..
Fikk ringt til sykehuset, men de sa det var bare å ta det med ro til i morgen, og se om det ble verre.. Fikk jeg mye smerter så måtte jeg komme bort dit.. Men har ingen andre smerter enn de viksesmertene.. Enda.. [:(][:(]
Så kl 08.30 skal vi på sykehuset å se om det er gått galt eller ikke.. Er så nervøs!
Gruer meg veldig til natta.. Tenk om jeg våkner av masse smerter liksom.. ÅÅÅH! Åsså nå som jeg er komt helt til 15 uker og..
*sukk*
Må prøve å få sovet litt før morgendagen da.. Så får vi forberede oss på det verste, men håpe på det beste..!

off da..stakkars. håper det går bra!

lykke til kjære deg! Et positivt tegn er jo at det ikke er noen smerter. Hvis noe galt hadde skjedd så sent så hadde det gjort veldig vondt tror jeg!

Tusen takk alle sammen.. Er bare 15 min igjen nå.. Litt nervøs ja.. Håper det er gode nyheter jeg kan komme med etterpå..

jeg krysser alle fingre og tær!!! Hold oss oppdatert, tenker på deg!!! Stor klem[:)]

Det var heldigvis gode nyheter! Hjerte på den lille slo som bare det! [:D][:D]
Blei så glad når ho fant hjertelyden.. Verdens deiligste lyd.. 148 slag i minuttet.. [:D]
Hadde det ikke vert for at jeg må ta det med ro pga blødningene, skulle jeg ha hoppa litt rundt av glede her i stua..! [:D]

Å eg håper alt er gått bra!! Lykke til!!!

åååå, det var godt å høre!!!! Tenkte på deg idag vet du!!

Jordmora og legene har en teori om at den kan være foranliggende morkake som gjør det.. Da ligger den og gnisse akkurat i åpningen, slik at det kommer blødninger av og til.. Men dette skal ordne på seg etter en stund når livmora begynner å vokse.. [:D] Håper den gjør det! Det hender at det ikke skjer, og da må jeg ta keisersnitt.. Men det er jo bare bagatell det da, bare ungen har det fint, og ikke kommer før den skal!

det var godt å høre at alt var bra. har tenkt på deg i dag

Back
Topp