Kjempedilemma...

Huff og huff...

Første møte med forumet
Har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen!
Hvor langt vet jeg ikke, da mensen overhodet ikke har vært regelmessig etter fødselen. Har bare hatt den 2 ganger.
Har et barn på ca. 1 år, og å få et søsken hadde vært sååå stas hadde det ikke vært for at forholdet til meg og sambo er så godt som over....[X(]
Vi snakker nesten ikke annet enn å nebbe på hverandre, har nesten ingenting til felles lenger føler jeg, og de siste ukene har han vært veldi mye ute på byen også...
Frykter at han har funnet seg en ny...[:(]

Så hva gjør jeg?[8|]
Heller mest mot abort, men alikvel ikke, er så splitta...
Har tatt ut et år ekstra permisjon, så vil ikke få fødselspenger.
Men penger er ikke alt her i verden?
Hjelp meg...[:(]

ka kan ein sei på dette.. eg kan vel berre seie at dette er noke du og samboeren din må finne utav.. men eg sende deg ein kjempestor klem og håpa at det ordna seg for dokke!!!!

Huff, det var ingen lett situasjon...[:(]

Men vil bare si en ting: Ønsker du innerst inne å beholde barnet, så gjør du det!!! Er du det minste i tvil om abort, så ikke gjør det. Det kommer til å plage deg lenge, dersom du angrer..

Penger er ikke alt nei, har du familie og venner som kan hjelpe deg litt dersom du og sambo skulle gå fra hverandre??

Man klarer som regel det man vil![:)]

Masse lykke til!! Håper du finner den avgjørelsen som er rett for deg!

Klem![:)]

ORIGINAL: macelik

Jeg har dessverre ikke noen gode råd å gi deg, men sender deg i hvertfall en stor klem![;)]

ORIGINAL: buster

Huff, det var ingen lett situasjon...[:(]

Men vil bare si en ting: Ønsker du innerst inne å beholde barnet, så gjør du det!!! Er du det minste i tvil om abort, så ikke gjør det. Det kommer til å plage deg lenge, dersom du angrer..

Penger er ikke alt nei, har du familie og venner som kan hjelpe deg litt dersom du og sambo skulle gå fra hverandre??

Man klarer som regel det man vil![:)]

Masse lykke til!! Håper du finner den avgjørelsen som er rett for deg!

Klem![:)]

signerer!

uff for en vanskelig situasjon da!
Hvis du tror du klarer å ta deg av dette barnet og ditt andre så gjør det.
Abort er hvertfall siste utvei i mine øyne.
Men respekterer ditt valg fordet!

Ikke noe drømme situasjon nei. Uff!

Lykke til med alt!

ORIGINAL: *shedevil*

veldig vanskelig å gi råd. Jeg personlig hadde nok ikke tatt abort, sender en stor klem og håper dere ordner opp i det[:)] snakk med samboeren din, ofte kan det være misforståelser

Back
Topp