Kjempeblødning i dag...

Fimle

Glad i forumet
Jeg har slitt med småblødninger og spotting hele dette svangerskapet, men i dag begynte det helt plutselig bare å renne blod. :( Ingen smerter, men jeg blødde MYE. Fikk komme inn på sykehuset på ettermiddagen, og der fant heldigvis gyn en sprell levende, frisk og fin baby. :D Fine hjerteslag, gode bevegelser, morkaka var bra og livmorhalsen var lang og lukket. Vanskelig å si hvor blødningene kom fra, men gyn trodde det var fra livmortappen.
Fikk ny time til kontroll om to uker, og nå håper jeg virkelig at jeg slipper flere slike nervepirrende opplevelser!

å så ekkelt.. men så godt at babyen har det bra :D

Huff da. Godt alt var bra. Ønsker deg gode dager fremover :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Vi er i samme båt :-) er sykemeld i en uke nå...

15 Mars 2015 <3

Jeg har skjønt at det er flere her som har vært borti det samme. Håper virkelig vi slipper flere slike opplevelser.
Fant de ut hva blødningene kom av for din del? Blør du litt fortsatt?
Her kommer det fortsatt litt blod, men ikke på langt nær så mye som i går.

Uff så ekkelt. Bra babyen har det fint :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ble redd nå Fimle, når jeg leste overskriften. Godt det står bra til med den lille, og håper det bare var en liten skremselsopplevelse, og ikke startetn på noe dumt.

Uff så ekkelt, men så bra du fikk komme inn så raskt :)

TuMmY LoVe

Jeg har slitt med småblødninger og spotting hele dette svangerskapet, men i dag begynte det helt plutselig bare å renne blod. :( Ingen smerter, men jeg blødde MYE. Fikk komme inn på sykehuset på ettermiddagen, og der fant heldigvis gyn en sprell levende, frisk og fin baby. :D Fine hjerteslag, gode bevegelser, morkaka var bra og livmorhalsen var lang og lukket. Vanskelig å si hvor blødningene kom fra, men gyn trodde det var fra livmortappen.
Fikk ny time til kontroll om to uker, og nå håper jeg virkelig at jeg slipper flere slike nervepirrende opplevelser!
Så lenge babyen har det bra inni hulrommet sitt, så kan det være flere andre ting som forårsaker blødningen fikk jeg beskjed om av gynekolog på sykehuset. Hun nevnte bla blødning fra livmorhals og fra morkake.

Så bra at blødningene ser ut til å stoppe av seg selv !! Da er jo alt mest sannsynlig helt greit :)

Jeg har skjønt at det er flere her som har vært borti det samme. Håper virkelig vi slipper flere slike opplevelser.
Fant de ut hva blødningene kom av for din del? Blør du litt fortsatt?
Her kommer det fortsatt litt blod, men ikke på langt nær så mye som i går.

Gyn på sykehuset trodde det kom fra at placenta lå langt fremme. Hun håpte det skulle bli bedre når den kom seg på rett plass.. Ja blør litt av og på enda, men håper ikke jeg opplever en slik kjempeblødning igjen. Det var så skremmende.. Har du funnet ut noe grunn ?

15 Mars 2015 <3

Det høres skremmende ut. Jeg har aldri blødd i noen av mine svangerskap og hadde nok blitt livredd dersom det skulle skje :-/ Så godt at du fikk se at alt er bra med den lille :-) Håper du slipper flere blødninger nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, så ekkelt! Men bra at alt var bra med baby :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det her var en veldig skremmende opplevelse, som jeg virkelig håper jeg slipper å oppleve igjen. Heldigvis var alt i orden med lille, og nå tror jeg jammen jeg kjenner bittesmå bevegelser fra h*n. ♡♡

Gyn på sykehuset trodde det kom fra at placenta lå langt fremme. Hun håpte det skulle bli bedre når den kom seg på rett plass.. Ja blør litt av og på enda, men håper ikke jeg opplever en slik kjempeblødning igjen. Det var så skremmende.. Har du funnet ut noe grunn ?

15 Mars 2015 <3

Ja, det er helt forferdelig når man kjenner at blodet bare renner. :(
Gyn kunne ikke si helt sikkert hva blødningen kom av, men han sa noe om livmortappen og nevnte også noe om at det er rundt denne tiden placenta tar over all næringstilførselen og at det kunne "lekke litt blod" fra den eller noe... Må innrømme at jeg ikke helt klarte å følge med på det han sa, jeg var mer opptatt av den lille krabaten som turnet rundt i magen. ♡ ;) Skal på ny kontroll om to uker, så jeg får spørre ut han litt mer da.
Jeg blør også litt fortsatt, så lenge jeg holder meg i ro er det bra, men så fort jeg beveger meg litt så kommer det littegrann.

Back
Topp