Kjempeallergisk

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Er gravid om sommeren for første gang, men er så sinnsykt allergisk. Har hørt at mange gravide er mindre allergiske fordi immunforsvaret er dårligere, men i mitt tilfelle er det motsatt. Noen som vet hvorfor? Det virker ulogisk, men det er sånn det er.Er normalt sett ganske allergisk på sommerstid, men i år er det helt sykt.

Er gravid om sommeren for første gang, men er så sinnsykt allergisk. Har hørt at mange gravide er mindre allergiske fordi immunforsvaret er dårligere, men i mitt tilfelle er det motsatt. Noen som vet hvorfor? Det virker ulogisk, men det er sånn det er.Er normalt sett ganske allergisk på sommerstid, men i år er det helt sykt.

Aner ikke! Har hørt det samme som deg, men holder på å sovne av her av burota som akkurat har slått til, fytti rakken!

Har opplevd begge deler. Forrige svangerskap kunne jeg plutselig spise melkeprodukter uten å bli dårlig (laktoseintolerant), og dette svangerskapet reagerer jeg blant annet på hund - noe jeg aldri har reagert på før! Hører fra andre også at de opplever det samme - enten at de får eller blir "kvitt" allergier.

Jeg blir ekstremt allergisk når jeg går gravid, også forsvinner det når jeg starter å amme. Kommer tilbake når jeg er ferdig med amminga, men ikke i den grad som under svangerskap :)

jeg er ikke gravid, men har reagert kraftig på alt av pollen,gress, burot,bjørk i år i forhold til andre år.. har ikke kunnet hatt på mascara siden mars.. klør konstant i øynene...
mulig det er ekstra mye av det i år..?

Jeg har allergi mot hunder, men tåler mine egne ganske bra. Under forrige svangerskap blusset allergien opp, og jeg måtte i perioder gå på medisin for å kunne puste.
Så allergien min ble verre av graviditet. Har ikke merket noe til den ennå, men er bare 8 uker på vei ennå.

Jeg er vanligvis ikke veldig allergisk, men under samtlige svangerskap har jeg reagert noe ekstremt dersom jeg har vært i nærheten av katter og hunder.. :/

I mine første to svangerskap slapp jeg unna det meste av allergiplager. ( har helårsallergi, pollen, dyr og midd/støv) i tredje svangerskap ble jeg verre enn noen gang... Har måttet bruke piller og nesespray hele vinteren og fortsatt. Ætt plaget.

Back
Topp