Kjempe urolig..

bh2000

Blir kjent med forumet
Etter en spontanabort i mai, er jeg nå kjempe nervøs...

Vi ble heldigvis gravide igjen veldig fort !
Å jeg var på min første kontroll igår..
Å hun tok ultralyd (hun har et sånt miniapparat) men vi kunne ikke se noe hjerte
som slo !

Jeg VET at uke antallet jeg nå er i stemmer!
Hun sa at størrelsen på anlegget var helt riktig å at alt så bra ut!
Men mine symtomer på graviditeten er bare blitt mindre å mindre..
er ikke særlig kvalm lengre, og har ikkje ømme pupper ( har ikke hadt d på en uke ca ..
har ingen smerter eller blødninger, så tror dere alt er bra ?
Er så redd å lei meg, å tenkte kanskje noen av dere kunne gi meg noen trøstende ord..[:(]

jeg tror du kan ta det med ro. Er ikke vanlig å ha symptomer hver dag, det har ikke jeg heller. Som legen sa, alt er i skjønneste orden [;)]

Takk :)
Håper virkelig at alt er bra med den lille !!
Håper på å se hjerte slå om 14dager når jeg skal på
kontroll igjen :)

Det er flere her inne som har vært på ultralyd og hjertet ikke slå. Etter uke 8 dro de tilbake og hjertet til den lille vises tydelig[;)]

Da får vi håpe at vi skimter ett hjerte på neste kontroll :)
Da er jeg i uke 9+4 :)

jeg tror også at du kan ta det med ro.
hadde legen vært usikker, hadde nok du blitt sendt videre til ny ul vil jeg tro.
håper du kan slappe av og slippe å bekjymre deg.
klem fra meg[:)]

Blir så urolig også når man ser hvor mange som mister hær inne ;((

Er flere her inne som har opplevde det samme, for så å se hjerte slå på senere UL. Men var det innvendig eller utvendig UL du fikk?

ORIGINAL: SiljeC

Er flere her inne som har opplevde det samme, for så å se hjerte slå på senere UL. Men var det innvendig eller utvendig UL du fikk?

Det var utvendig UL! med et sånt lite apparat som hun hadde !

Da syns jeg ikke det var rart hun ikke så noe! Det er jo veldig tidlig, og man pleier ikke få utvendig UL så tidlig. Så tror nok du bare kan slappe av:) Jeg hadde nesten blitt mer overrasket om hun kunne se noe på utvendig UL så tidlig, men ett lite apparat, er jo ikke sikkert det er av den beste kvaliteten heller. Syns du skal slappe av og nyte graviditeten, jeg[:)]

ORIGINAL: SiljeC

Da syns jeg ikke det var rart hun ikke så noe! Det er jo veldig tidlig, og man pleier ikke få utvendig UL så tidlig. Så tror nok du bare kan slappe av:) Jeg hadde nesten blitt mer overrasket om hun kunne se noe på utvendig UL så tidlig, men ett lite apparat, er jo ikke sikkert det er av den beste kvaliteten heller. Syns du skal slappe av og nyte graviditeten, jeg[:)]

Det var nok ikke den beste kvaliteten niej ! Eneste vi så var jo ett anlegg til noe som tilsvarte  uke antallet jeg er i nå ! En svart liten skygge kan du si !
Men da skal jeg slappe mer av :)

Back
Topp