Kjempe rolig baby!

Lottemora

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Føler jeg har kjent ektremt lite ifra lillegutt idag.. Har jo stort sett vært i aktivitet hele dagen, men når jeg har satt meg ned for å kjenne etter så har jeg ikke fått noe særlig tegn tilbake, han har knuffa bittelitt bare.. Har spist masse mat, godterier, brus osv, men han våkner heller ikke til av dette :( han har ikke vært superaktiv de siste dagene heller, men lurer egentlig bare på om det er vanlig med mindre aktivitet helt på slutten? Har termin 1. Juli og er 38+5 :)

Det skal ikke bli mindre aktivitet og er man usikker eller bekymret så ring føden! Satser på at alt er helt i orden men kan være greit å høre med de hva de mener at du burde gjøre :)

Har knapt kjent babyen i hele dag jeg også (37+6).. Har prøvd å få respons i en times tid nå (etter å ha drukket søt, kald drikke), men lite å hente du gitt! Ringer føden i morgen hvis jeg fortsatt ikke har kjent noe..

Tipset jeg fikk fra føden var å drikke to glass med iskald, søt og sterk saft og legge meg på venstre side i to timer. Der skulle jeg telle hver bevegelse jeg kjente av lille! Normalt bør man i hvert fall kjenne 5 bevegelser i timen. Men blir det mindre eller du er generelt veldig beskymret hadde jeg ringt føden :)

Har knapt kjent babyen i hele dag jeg også (37+6).. Har prøvd å få respons i en times tid nå (etter å ha drukket søt, kald drikke), men lite å hente du gitt! Ringer føden i morgen hvis jeg fortsatt ikke har kjent noe..
Sniker fra april, men du skal aldri vente til i morgen! Da kan det være for sent.. Viss man ikke har fått respons innen 2 timer skal man ringe med en gang :)

Sniker fra april, men du skal aldri vente til i morgen! Da kan det være for sent.. Viss man ikke har fått respons innen 2 timer skal man ringe med en gang :)

Har en ekstremt rolig baby fra før av, så det er ikke uvanlig at det går noen timer mellom hver gang jeg kjenner henne :) har vært på farta i hele dag, så regner med hun har vært aktiv uten at jeg har lagt merke til det også. Nå ga hun meg forsåvidt noen dytt for litt siden, så ble beroliget igjen! :)

Føler jeg har kjent ektremt lite ifra lillegutt idag.. Har jo stort sett vært i aktivitet hele dagen, men når jeg har satt meg ned for å kjenne etter så har jeg ikke fått noe særlig tegn tilbake, han har knuffa bittelitt bare.. Har spist masse mat, godterier, brus osv, men han våkner heller ikke til av dette :( han har ikke vært superaktiv de siste dagene heller, men lurer egentlig bare på om det er vanlig med mindre aktivitet helt på slutten? Har termin 1. Juli og er 38+5 :)

Hvordan gikk det i går kveld?

Så godt at dere kommer med innspill :) jeg satt med i dusjen og masserte magen og da ble det en del bevegelse ifra lillegutt!! Synes det er så flaut å skulle ringe fødeavd :(

Så godt at dere kommer med innspill :) jeg satt med i dusjen og masserte magen og da ble det en del bevegelse ifra lillegutt!! Synes det er så flaut å skulle ringe fødeavd :(

Du skal ikke føle at det er flaut å ringe de. Og husk at det er alltid bedre med en telefon for mye enn for lite ;) men det er kjempe bra at du kjente en del bevegelse da :)

Jeg hadde lite bevegelse tidligere i uken, og da ville de ha meg inn! Da hadde hun rotert seg slik hun lå med beina innover og sparket ned og inn mot ryggraden min! Man skal sjekke opp!

Man skal aldri vente til dagen etter hvis det er lite liv! Det kan faktisk være forsent... Bedre å både ringe og dra inn en gang for mye, enn en gang for lite!

Back
Topp