Kjempe mage

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg er 9+4 i dag og har fått kjempe stor mage. Den er like stor morgen og kveld og alle jeg møter tar det som en selvfølge at jeg er gravid. De som vet jeg er det lurer på om det er tvillinger. Mer det virkelig bare luft? Da frykter jeg tiden når denne luften skal ut!

Magen min er også ganske stor og hard.. Ser ut som jeg er typ 5 mnd. Er ganske liten av meg- men var bare luft ifølge legen. Ikke tvillingen & det var også ganske normalt å bli veldig oppblåst de første mnd. Litt gøy med mage- men mindre gøy når man ikke helt har fortalt verden :-P

Jeg har det også slik.. Var akkurat sånn sist også. Ble bedre etter 3 måneder før magen begynte å komme skikkelig igjen ca halvveis i svangerskapet

Har fått mage jeg også, men er nok bare luft (dessverre)...

Min er også enorm! Ser helt tydelig ut som at jeg er langt på vei. Men er nok luft, forstoppelse + at jeg har lagt på meg 1kg. Gleder meg til det blir en ordentlig gravidmage ❤️

Den nederste delen av magen min er større en normalt, men er nok for det meste luft:P Føler ikke jeg ser så gravid ut, bare som om jeg har litt ekstra på magen !:P

Jeg ser kjempegravid ut og er i thailand på ferie så går jo rundt i bikini hele tida..ingen bikinibilder på facebook fra her iallfall Meget glad det er vinter hjemme så jeg kan ha på mye klær.. 10+4 nå.. :) mindre på morgenen..

Jeg ser kjempegravid ut og er i thailand på ferie så går jo rundt i bikini hele tida..ingen bikinibilder på facebook fra her iallfall Meget glad det er vinter hjemme så jeg kan ha på mye klær.. 10+4 nå.. :) mindre på morgenen..

Jeg vet hvordan det er... Jeg kom hjem fra Thailand i går og nå er det veldig deilig å kunne skjule magen med gensere igjen ;-) Fordelen var at der gjorde det ikke noe om de skjønte at jeg var gravid :)

Jeg følte det hjalp etter jeg begynte på miniform..mye bedre i magen og føler meg mye mindre oppblåst!

Back
Topp