Kjemisk..

Hønemora89

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Septembergull'17
er det noe jeg må gjøre siden jeg nå mest sannsynlig har hatt en kjemisk graviditet? Hadde positiv test forrige søndag, bare såvidt positiv onsdag for så å begynne å blø torsdag. Blødningene er nå nesten over, og har igrunn lignet veldig på vanlig mensen. Men er det noe jeg må foreta meg nå? Ringe lege? Sjekke at alt er ute? Hmm..

Jeg er ikke sikker på forskjellen på tidlig sa og kjemisk, så vet derfor ikke hva jeg hadde, men i starten av august fikk jeg svake positive tester i ca en ukes tid før jeg fikk en sparsom mens.
Jeg gjorde ingenting, og hadde negativ test fem dager etter blødningene begynte. Må jo ha gått bra for ble gravid igjen rett etterpå.
Har du tatt ny test nå?
Håper det går like fort igjen for deg

Kjemisk er når svangerskapet avsluttes før uke 5. Ville tatt en test og om den er negativ, er det bare å prøve igjen neste måned. Det er nok liten fare for rester så tidlig i graviditeten. Masse lykke til med prøvingen, klaffer nok snart igjen❤️

Du trenger ikke gjøre noe ment enn å evt ta en test for å se at den er negativ/ svak. Kjemisk er jo at egget ikke har klart å feste seg, og kommer ut med mensen. Veldig mange graviditeter ender slik uten at folk aner at de egentlig har vært "gravide", selv om man ikke kan kalle det en graviditet på en måte. ..
Sender en stor klem og lykke til videre ❤️

Back
Topp