Så trist å lese, sender deg en klem [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist! Sender deg en stor klem [emoji813]red
Sist måned hadde jeg en tidlig sa, som startet med spotting i tre dager, bittelitt blødninger i de påfølgende tre dagene, også kom det som en veldig stor menstrasjon dagen etter det. Blødde i tre dager, så spottet jeg bittelitt noen dager etterpå før det stoppet helt. Jeg brukte fertilitetsmonitor, så jeg la inn den første dagen med ordentlig blødning som CD 1, og akkurat 20 dager etterpå hadde jeg eggløsning igjen. Ble gravid på den syklusen
Ja, håper så inderlig på det, tusen takk! Det er ikke lett å oppleve å miste, og jeg gikk nesten i kjelleren den uka.. men det hjalp VELDIG å slutte å blø og komme i gang igjen med ny pp. Min historie viser i hvertfall at det kan gå fort igjen, selv om alle har sin egen historieTrist å høre at du også opplevde sa, men godt at du vart så fort gravid igjen da håpe lille spire holder seg fast til mars! [emoji173]️
Ja, håper så inderlig på det, tusen takk! Det er ikke lett å oppleve å miste, og jeg gikk nesten i kjelleren den uka.. men det hjalp VELDIG å slutte å blø og komme i gang igjen med ny pp. Min historie viser i hvertfall at det kan gå fort igjen, selv om alle har sin egen historie
Ja, noe, men det vil aldri nå høyder regner jeg med.Ved kjemisk svangerskap,vil da hcg stige?[emoji85]
Ja, noe, men det vil aldri nå høyder regner jeg med.
Man kaller det kjemisk ved sa før uke 5 tror jeg. Men jeg tenker på kjemisk som positiv test mens så kommer tr på ikm/noen få dager etter