kjemisk/sa?

regnbue

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
noken som har opplevd kjemisk graviditet?
fekk positiv graviditetstest torsdag og fredag, og tok en i dag berre for å ta en, men den var blenda kvit! :(:(
er desverre tom for tester og får ikkje nye før på tirsdag...
er det berre å vente på at eg skal begynne å blø?

Var det lik følsomhet på testene? I så fall må jeg si at det ikke ser lovende ut dessverre [emoji20]

får nye tester, kjem nok til å teste daglig til eg begynner å blø ;)
rart at en så fort blir knytt til noke så lite!! :Heartred

Ja, jeg har hatt 4 kjemiske på rad før inneværende.
Har ihvertfall en av gangene opplevd plutselig at testene ble negative, en annen gang ble de gradvis svakere. Kunne ta noen dager til en uke før blødning begynte.
Hadde en SA forkledd som ex u i høst og da fant vi ut med blodprøver at selv om hcg var lav så måtte progesteron-nivået falle før hcg falt nok til at blødning kom.

Lykke til. Håper det beste for deg.

Ja, jeg har hatt 4 kjemiske på rad før inneværende.
Har ihvertfall en av gangene opplevd plutselig at testene ble negative, en annen gang ble de gradvis svakere. Kunne ta noen dager til en uke før blødning begynte.
Hadde en SA forkledd som ex u i høst og da fant vi ut med blodprøver at selv om hcg var lav så måtte progesteron-nivået falle før hcg falt nok til at blødning kom.

Lykke til. Håper det beste for deg.

takk! er nok berre å vente på blødning.

utrolig kjipt!! Tror det er det samme med meg, bare at jeg ikke blør ennå.

Har desverre vært borti det en gang før. Fine positive tester ett par dager, positiv digital å alt bare velstand. Skulle sjekke me ukeindikator en uke senere å da var den plutselig negativ :( ingen blødning eller smerter. Mensen kom ekstra sterkt en uke etter der igjen ca. håper dette ikke er tilfelle hos deg å at det går rette veien [emoji813]

Back
Topp