Kjemisk? Hjelp

A

Anonym123456789123456789

Guest
Hei alle ❤️

Har et spørsmål, testet tirsdag og fikk svak positiv test. Etter det har den vært svak, men var negativ igår kveld. I mårrest kom streken tilbake, svak men den er der (ikke skyggestrek). Går på progresteron men tok ikke igår kveld siden streken var borte, men nå som den var positiv igjen så tok jeg på nytt. Om dette er kjemisk når begynner jeg å blø? Og når forsvinner streken?

Ble befruktet 4/5. juni så er jo langt over dpo.. Er det noen som eventuelt vært gravid og bare har fått svaaaake tester? Skjønner ingenting
 
Høres ikke ut som et svangerskap det er liv i dessverre..
Kan være kjemisk, da vil testen gjerne bli fort negativ etter noen dager blødning. Men kan også være exu. Ville kontaktet lege uansett. :)
 
Progresteron gjør vel også at mensen utsettes?!?
Hei alle ❤️

Har et spørsmål, testet tirsdag og fikk svak positiv test. Etter det har den vært svak, men var negativ igår kveld. I mårrest kom streken tilbake, svak men den er der (ikke skyggestrek). Går på progresteron men tok ikke igår kveld siden streken var borte, men nå som den var positiv igjen så tok jeg på nytt. Om dette er kjemisk når begynner jeg å blø? Og når forsvinner streken?

Ble befruktet 4/5. juni så er jo langt over dpo.. Er det noen som eventuelt vært gravid og bare har fått svaaaake tester? Skjønner ingenting
Det høres ut som en kjemisk uten at jeg har noe erfaring med det, men lest om flere her inne som har svake testet som blir negative og som plutselig blir svakt positive igjen.

jeg kan hvertfall utsette mensen med Progresteronstøtte. Kommer noen dager etter jeg slutter.
 
Back
Topp