Kjemisk graviditet

Leari

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Septemberlykke 2021
Jeg tror jeg har hatt en kjemisk graviditet. Hadde svakt positiv test i 2 dager også ble den negativ igjen. Men fikk svake streker ganske tidlig 7 og 8 dpo. Er i dag 9 dpo og har begynt å blø litt. Men er kun på dag 25. Har aldri hatt så kort syklus før. Kan det være pga den kjemiske? Syns dette er veldig rart og skjønner ingenting nå.
Er over 40 år så kan jo være derfor også. Noen som vet? Som har opplevd dette?
 
Hei. Jeg har hatt masse sykluser som er helt på jordet. Jeg har hatt alt fra 21 dager til 40.
Noen ganger blir syklusen bare sånn.
Om det er stress. Sykdom eller noe annet som påvirker.
Alt mellom 25-42 er helt normalt sa en gynekolog til meg
 
Hei. Jeg har hatt masse sykluser som er helt på jordet. Jeg har hatt alt fra 21 dager til 40.
Noen ganger blir syklusen bare sånn.
Om det er stress. Sykdom eller noe annet som påvirker.
Alt mellom 25-42 er helt normalt sa en gynekolog til meg

Så greit å høre. Jeg har alltid hatt lange sykluser men etter jeg gikk ned i vekt så ble den rundt 30-32 dager. Så dette er første gang jeg har hatt så kort syklus. Men ble litt lettet nå :) har vært litt stresset i det siste så kan jo være derfor.
 
Er du sikker på at det er kjemisk når du fortsatt kun er 9 dpo ? Det er jo veldig tidlig, mange får ikke første positive test før 12 dpo. Blødning tidlig i svangerskapet kan forekomme. Ville avventet og sett om testene øker i styrke, eventuelt tatt blodprøve hos lege (som er det sikreste) før jeg hadde avfeid dette helt :Heartpink

Ellers kan jeg legge til at syklusene mine var helt på bærtur, alt fra 24 dager til 60 dager.
 
Er du sikker på at det er kjemisk når du fortsatt kun er 9 dpo ? Det er jo veldig tidlig, mange får ikke første positive test før 12 dpo. Blødning tidlig i svangerskapet kan forekomme. Ville avventet og sett om testene øker i styrke, eventuelt tatt blodprøve hos lege (som er det sikreste) før jeg hadde avfeid dette helt :Heartpink

Ellers kan jeg legge til at syklusene mine var helt på bærtur, alt fra 24 dager til 60 dager.

Kommer litt blod når jeg tørker meg så tror nok mensen er på vei. Så har jeg mensensmerter.
Men er litt tidlig ja å få mensen nå for å være meg. Så ikke sikker på hva denne kroppen holder på med.
 
Kommer ikke noe mer blod nå foreløpig men kjenner litt smerter i magen.
Tok en Clearblue tidlig test og det kom opp en kjempe svak strek men stoler ikke på den. Har ikke andre tester så får ikke testet noe mer i dag.

Første er bilde noen min etter testen er tatt og det andre er bilde noen timer etter.

Men har en følelse av at det ikke er gravide strek.
 

Vedlegg

  • IMG_8294.jpeg
    IMG_8294.jpeg
    315,1 KB · Visninger: 30
  • IMG_8322.jpeg
    IMG_8322.jpeg
    495,4 KB · Visninger: 30
Jeg tror jeg har hatt en kjemisk graviditet. Hadde svakt positiv test i 2 dager også ble den negativ igjen. Men fikk svake streker ganske tidlig 7 og 8 dpo. Er i dag 9 dpo og har begynt å blø litt. Men er kun på dag 25. Har aldri hatt så kort syklus før. Kan det være pga den kjemiske? Syns dette er veldig rart og skjønner ingenting nå.
Er over 40 år så kan jo være derfor også. Noen som vet? Som har opplevd dette?
Min første kjemiske var også sånn, ble en veldig kort syklus av det. Den gangen ble jeg gravid syklus etter ❤️
 
Jeg hadde kjemisk sist måned, fikk svak positiv 8 og 9 dpo, begynte å blø allerede 9 dpo jeg også :bag: Jeg synes også at det var tidlig, hører liksom at de fleste opplever kjemisk i uke 4-5
 
Kommer ikke noe mer blod nå foreløpig men kjenner litt smerter i magen.
Tok en Clearblue tidlig test og det kom opp en kjempe svak strek men stoler ikke på den. Har ikke andre tester så får ikke testet noe mer i dag.

Første er bilde noen min etter testen er tatt og det andre er bilde noen timer etter.

Men har en følelse av at det ikke er gravide strek.
Jeg hadde positiv helt til jeg var 13 dpo, men jeg ville ha fortsatt å teste om jeg var deg, om de blir sterkere for hver dag så er du jo gravid❤️ Men jeg fikk sterkere strek dagen etter første blødning, altså 10 dpo, så ikke få forhåpninger om de er sterkere i morgen, du må teste noen dager og se om de blir sterkere ❤️
 
Jeg hadde positiv helt til jeg var 13 dpo, men jeg ville ha fortsatt å teste om jeg var deg, om de blir sterkere for hver dag så er du jo gravid❤️ Men jeg fikk sterkere strek dagen etter første blødning, altså 10 dpo, så ikke få forhåpninger om de er sterkere i morgen, du må teste noen dager og se om de blir sterkere ❤️

Tenkte å ta en test i morgen, må bare få kjøpt meg makesure tester :)
Har ikke kommet noe mer blod, kun litt brunt. Så skjønner ingenting.
 
Tenkte å ta en test i morgen, må bare få kjøpt meg makesure tester :)
Har ikke kommet noe mer blod, kun litt brunt. Så skjønner ingenting.
Da kan det være en normal blødning i starten av svangerskapet! Er mange som opplever det, krysser fingrene for at dette går bra, oppdater oss gjerne!❤️
 
Back
Topp