Kjemisk graviditet

Håpefullrugemor

Flørter med forumet
Hei dere :)

Jeg har hatt en litt annerledes syklus de siste mnd, som varierer fra 21 til 26 dager. Denne mnd tok jeg en test 21 dager etter sist mens, og fikk da gravid 1-2 uker med CB digital. Testet så dagen etter og fikk ikke gravid, og positiv CB med 1-2 uker dagen etter det igjen. Ingen tidlig tester har slått ut positive. I dag har jeg brunlig utflod, ikke tatt test men tenker dette kan være kjemisk? Siden testene blir positive og negative om hverandre? Noen som har opplevd lignende? Og evt hvor lang tid etter en kjemisk ble dere gravide igjen?
Er sååå forvirra her
 
Hei dere :)

Jeg har hatt en litt annerledes syklus de siste mnd, som varierer fra 21 til 26 dager. Denne mnd tok jeg en test 21 dager etter sist mens, og fikk da gravid 1-2 uker med CB digital. Testet så dagen etter og fikk ikke gravid, og positiv CB med 1-2 uker dagen etter det igjen. Ingen tidlig tester har slått ut positive. I dag har jeg brunlig utflod, ikke tatt test men tenker dette kan være kjemisk? Siden testene blir positive og negative om hverandre? Noen som har opplevd lignende? Og evt hvor lang tid etter en kjemisk ble dere gravide igjen?
Er sååå forvirra her
Jeg hadde positive og negative tester om hverandre da jeg hadde kjemisk/tidlig SA. Hadde det i PP1. Ble gravid igjen i PP4. Men kan nok ikke sammenlignes helt, jeg gikk på Letrozol etter pp1 :shy:
 
Ok :) Men så fint å høre det ikke tok altfor lang tid før du ble gravid igjen Jeg regner med dette er en kjemisk. Men man blir jo så tullete og forvirra av dette. Har ingen mens smerter og det synes jeg er uvanlig til meg å være. Men får vel bare smøre meg med tålmodighet så får vi se hva som skjer :)
 
Back
Topp