Kjemisk graviditet

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg regner med at jeg har hatt en kjemisk etter den første runden med icsi.

Fikk positive tester (som ble sterkere) fra rugedag 8 til 11 (10-13 dpo). Deretter tok jeg en digital på ettermiddagen rugedag 11 som viste gravid 1-2.

Jeg testet ikke før rugedag 14 (16 dpo) igjen, og da var den digitale ikke nådig, mens cbd viste svak strek. I dag, rugedag 16 var cbd helt blank.

Jeg har ikke sett antydning til spotting engang, lurer på når mensen kommer? Regner med at det som kommer ikke er av den beskjedne typen.

Er det noen som har noen erfaringer? Råd? Gladhistorier om du ble gravid på neste forsøk? Vi har to egg på frys, så det blir det neste gang her.

Jeg ble gravid på frys i mai! Og synes hele runden med progynova var veldig mye lettere enn lang protokoll :)
Klem

Ps, (glem at jeg også mistet, det kmr ikke til å skje med dere :))

Hadde en kjemisk i august. Den spira var hjemmelaget av alle ting, men den slapp taket og jeg var i lykkerus i kun 1 uke :/ snakk om slag i trynet

Jeg våkna på natta av at det var vått og varmt i senga, og da jeg slo på lyset var laknet rødt. Det ble sti av blod til badet( beklager ekle detaljer). Så det var den spira :/

Jeg ville ja ringt klinikken du tilhører på mandag og spurt for sikkerhets skyld :) det var utrolignleit arvet gikk slik med deg :)

Her i gården ble forsøket negativt, og jeg prøver nok en gang å kave meg oppover og framover til lang protokoll om ikke alt for lenge :)

Jeg hadde kjemisk i mai. Etter det fikk jeg utført scratching (noe jeg har stor tro på at hjalp meg denne gangen). Det kommer nok ut etterhvert, men kanskje lurt å kontakte klinikken i tilfelle??
Neste gang er det din tur! Basta!!

Jeg hadde kjemisk på mitt ferskforsøk. Det startet med spotting og smerter, så friskt blod. Jeg klarte det (foreløbig..) på første frys. Er jo fortsatt tidlig. Tenker at det er positivt at det fester seg i alle fall. Jeg har troen på at dere skal klare det snart ! :-)

Du mener strek på CB+? Eller mener du på innmaten på CBD? (D = digital).

Jeg hadde en kjemisk i fjor hvor jeg fikk positiv CBD 13 dpo, svakere strimmel igjen 16 dpo, og blødningen kom først 20 dpo. Det tar vanligvis tid for kroppen min å blø etter at jeg har gått på progesteronstøtte.

Du mener strek på CB+? Eller mener du på innmaten på CBD? (D = digital).

Jeg hadde en kjemisk i fjor hvor jeg fikk positiv CBD 13 dpo, svakere strimmel igjen 16 dpo, og blødningen kom først 20 dpo. Det tar vanligvis tid for kroppen min å blø etter at jeg har gått på progesteronstøtte.

Ja cb+ mente jeg. Eller for så vidt begge. Svak strek på cb+ på fredag, ingenting i dag. Så de er sammenlignbare.

Har vanvittige menssmerter, så det eneste positive nå er at jeg kan ta ibux :)

Edit: fikk 1-2 på den digitale 13 dpo jeg også. Også var jeg så teit at jeg ikke testet igjen før tre dager senere, hadde jeg testet med strimmler i mellomtiden ville jeg sett at de ble svakere.

Ja cb+ mente jeg. Eller for så vidt begge. Svak strek på cb+ på fredag, ingenting i dag. Så de er sammenlignbare.

Har vanvittige menssmerter, så det eneste positive nå er at jeg kan ta ibux :-)

Huff, det er utrolig dårlig gjort. :( De testene skulle jo vise noe annet.

Håper blødningen er snill. Jeg heier på deg. ♥

Huff, det er utrolig dårlig gjort. :( De testene skulle jo vise noe annet.

Håper blødningen er snill. Jeg heier på deg. ♥

Ja, men tviler/ har kraftig mens til vanlig. Kan ikke tenke meg at den blir noe snillere nå. Tror jeg trenger et par dager hjemme for å hente meg inn - og for å slippe å få kjempeblødning på jobb.

Takk for heiing ❤️

Jeg ble gravid på frys i mai! Og synes hele runden med progynova var veldig mye lettere enn lang protokoll :)
Klem

Ps, (glem at jeg også mistet, det kmr ikke til å skje med dere :))
Hadde en kjemisk i august. Den spira var hjemmelaget av alle ting, men den slapp taket og jeg var i lykkerus i kun 1 uke :/ snakk om slag i trynet

Jeg våkna på natta av at det var vått og varmt i senga, og da jeg slo på lyset var laknet rødt. Det ble sti av blod til badet( beklager ekle detaljer). Så det var den spira :/

Jeg ville ja ringt klinikken du tilhører på mandag og spurt for sikkerhets skyld :) det var utrolignleit arvet gikk slik med deg :)

Her i gården ble forsøket negativt, og jeg prøver nok en gang å kave meg oppover og framover til lang protokoll om ikke alt for lenge :)
Jeg hadde kjemisk i mai. Etter det fikk jeg utført scratching (noe jeg har stor tro på at hjalp meg denne gangen). Det kommer nok ut etterhvert, men kanskje lurt å kontakte klinikken i tilfelle??
Neste gang er det din tur! Basta!!
Jeg hadde kjemisk på mitt ferskforsøk. Det startet med spotting og smerter, så friskt blod. Jeg klarte det (foreløbig..) på første frys. Er jo fortsatt tidlig. Tenker at det er positivt at det fester seg i alle fall. Jeg har troen på at dere skal klare det snart ! :)

Dere fine sterke damer ❤️

Ja, men tviler/ har kraftig mens til vanlig. Kan ikke tenke meg at den blir noe snillere nå. Tror jeg trenger et par dager hjemme for å hente meg inn - og for å slippe å få kjempeblødning på jobb.

Takk for heiing ❤️

Selvfølgelig må du ta deg den tiden du trenger! ♥♥♥

Sender deg en gedigen klem :Heartred! Fryktelig leit at det skulle ende på denne måten, Hvitveisen :(. Bruker du fremdeles progesteronstøtte? Det KAN jo utsette mensen. Uansett, kontakt klinikken i morgen og hør hva de sier. Håper det ikke blir altfor ille med blødninger og smerter. Det gjør ting enda tyngre!

Sender deg en gedigen klem :Heartred! Fryktelig leit at det skulle ende på denne måten, Hvitveisen :(. Bruker du fremdeles progesteronstøtte? Det KAN jo utsette mensen. Uansett, kontakt klinikken i morgen og hør hva de sier. Håper det ikke blir altfor ille med blødninger og smerter. Det gjør ting enda tyngre!
Takk ❤️

Tok siste Lutinus onsdag morgen. Men tr kom i natt, så da er vel ting i rute.

Skal ringe Ullevål i morgen. Spent på å høre når jeg kan få fryseforsøket. Hvis de sier at det er 100 år til så kommer jeg til å mase hver dag til jeg får det :p

Back
Topp