ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
For meg, og mange andre også så er kjemiske heftige spontanaborter sjølv om det sjølvsagt er stor forskjell på dei også. Var berre det som var poenget mittEn kjemisk er en type spontanabort pr definisjon ja. Men det er stor forskjell på å støte ut slimhinnen med en blastokyst og et foster som har et morkakeanlegg i varierende størrelse. Jeg har både spontanabortert i uke 8 og hatt 9 kjemiske graviditeter, og selvom det er en individuell opplevelse, så vil jeg si at det er en markant forskjell på kjemisk og spontantabort etter uke 5-6.
eneste jeg har igjen av tester for å se om de synker og en positiv digital som står fast på 1-2 uker. Har egentlig skjønt at dette ikke går veien og skulle bare ønske at blødningen startet, men ikke enda. Har bare lyst å prøve på nytt.
så går nok rett vest,
når tenker du egget kommer igjen. Startet blødningen i dag, eventuelt begynne med eggløsningstester?
Jeg bare satt og gren i går og tenkte at alle eggene mine er defunksjonelle og at jeg vil bare oppleve dette på nytt. Satt og googla meg i hjel for å finne en årsak. Forsto det slik at mitt egg har festa seg for sent og da er det mest sannsynlig et lav kvalitets egg som ikke ville utviklet seg. Tror ikke vi skal avslutte prøving helt enda, så kommer bare til å fortsette uten prevansjon. Ble helt matt av all den testingen. Skal ikke teste før jeg er en uke over ikm neste gang