Kjemisk, erfaring? når ble test negativ?

R-40523104

Første møte med forumet
Testet positivt dagen før forventet mens og begynte å blø samme kveld. Var veldig svak positiv på morgenurin.
Har nå blødd i 7 dager, kjente sterke mens murringer første blødningsdagene.
Føler meg fortsatt emosjonell og opplever stikking i pupper av og på.
Testet nå ikveld for å kontrollere at hcg ikke var årsak til emosjoner, men får nå tydelig strek etter noen sekunder på "ettermiddagsurin" . Trodde blødning var på tur å stoppe opp, men startet på igjen med ferskt blod nå ikveld.

Noen som har erfaring med kjemisk? Hvor lenge var test positiv?
 
Hadde kontaktet lege for å måle Hcg 2 ganger for å være sikker på at det er en spontanabort. Håper kroppen ordner opp fort, og neste spire sitter :Heartred
 
Jeg er i samme båt. Positiv test 9 DPO, 10 DPO begynte det å komme brun utflod, og 11 DPO begynte jeg å blø kraftig. Dager fire med blødning nå. Det har blitt mindre, men fortsatt frisk blødning. Testene blir sterkere. Var hos legen i dag for blodprøve og skal tilbake på mandag. Kjipt å høre at det kan fortsette enda lengre :bag:
 
Har hatt én kjemisk. Tok siste g-test og sluttet å teste samme dag som jeg mistet. Spottet brunt på morgenen og hadde positiv test ca. kl 13.15 og begynte å blø kraftig i 17-tiden. Testet positivt 15/5 9DPO og mistet på IKM-dato 20/5 14DPO.
 

Vedlegg

  • IMG_2247.jpeg
    IMG_2247.jpeg
    861,6 KB · Visninger: 56
Venninnen min hadde samme problemet og trodde hun ikke var gravid, levde derfor videre som normalt. Viste seg at de sterke blødningene hun hadde hatt i uke 4 var morkaken som ligger foran livmorshalsåoningen. Hun er nå 15 uker på veg!
Kan godt hende dette ikke er en spontanabort siden testen blir sterkere❤️
 
På mine tre kjemiske har testene begynt å bli svakere noen dager før mensen kom (typ 15-16 dpo) og negative seinest dag 2 med mensen. Mensen har som regel vært 7-14 dager forsinka.
 
Fikk lurt meg inn på en legetime idag, legen ville henvise meg til ul, da man ikke nødvendigvis får så mye svar på hcg. Har mistet tidligere i år, der hcg steg selv om fosterutviklingen hadde stoppet.
Må vente til jeg er i "uke 7", så nå jobbes det aktivt med å ikke reise forhåpningene.
Inrømmer at det googles en del om exu for tiden da :bag:
 
Back
Topp