M MorIHuset Flørter med forumet 10 Des 2016 #21 Gledeståre skrev: Mmmm, ser kjempegode ut! Må ha sånne . Tusen takk! Kan de kjøpes over alt? På Rema eller Kiwi? Har ikke smakt de før. Klikk for å utvide … Jeg kjøpte på Kiwi
Gledeståre skrev: Mmmm, ser kjempegode ut! Må ha sånne . Tusen takk! Kan de kjøpes over alt? På Rema eller Kiwi? Har ikke smakt de før. Klikk for å utvide … Jeg kjøpte på Kiwi
Gledeståre Gift med forumet Assistert-jentene Snøfnuggene 2018 12 Des 2016 #22 De Friggs sine kjeks med Chiafrø og havsalt er absolutt gode. Fant noe annet nå som bare er såååå digg når man trenger småspise. Det er ikke kjeks, men tørt og godt likevel: Mmmm Rugsprø! Naken eller med litt philadelphia og agurk mmmmm.
De Friggs sine kjeks med Chiafrø og havsalt er absolutt gode. Fant noe annet nå som bare er såååå digg når man trenger småspise. Det er ikke kjeks, men tørt og godt likevel: Mmmm Rugsprø! Naken eller med litt philadelphia og agurk mmmmm.
S Smil90 Elsker forumet Augustlykke 2015 12 Des 2016 #23 Jeg har kjøpt inn ritz! Desverre føler jeg ingeting funker! Kvalm dagen lang..