Kjeks

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Jeg fant ut at tørre kjeks er kjekt å ha på lur både hjemme og i veska sist jeg var gravid. Måtte småspise litt hele tida for å holde kvalmen unna.

Så nå lurer jeg på om det er flere som gjør akkurat det, og hvilken er i såfall DIN kvalmedemperfavorittkjeks?

:happy:

Ritz hjalp veldig forrige svangerskap, men nå hjelper ikke kjeks. Men hjelper for meg å drikke sånn taffel vann :) noe ala farris :)

Jeg spiste ritzkjeks til den store gullmedaljen forrige gang, men det er jo ikke akkurat sunt da, så jeg prøver å styre unna denne gangen

klementiner er tingen her. Også digger jeg Pringles med paprika smak. Utrolig godt og holder kvalmen nede hos meg.

Salt lakris, klementiner og frukt generelt. :)

har cøliaki så her blir d ikke kjeks:( for de som e glutenfri smaker heeelt for forferdelig, kjøpte pepperkaker de smakte som papp:wtf: Så det går mye i klementiner:)

Salt lakris, klementiner og frukt generelt. :)

Mmmmm, eeeeelsker lakris, men husk at det ikke er anbefalt å spise mye lakris i svangerskapet. Norske råd er en begrenset mengde, husker ikke helt hvor mye....finske råd er å avstå fra lakris i sin helhet.

Jeg har knasket ritz i det siste :-)

Back
Topp