"kjekk" nabo

Rainbow Dash

Glad i forumet
Naboen her har en HERLIG vane.. Hun kaster askebegeret sitt på min platting.. Står på altanen å røyker for så å kaste hele askebegeret til meg..

Hun er nok en SMULE psyk syk og jeg har LITE lyst å snakke med henne.. Hva hadde dere gjort?

Hadde kastet det tilbake, selvfølgelig.

Hvis du ikke er interessert i å snakke med henne så er det vel lite du kan gjøre? Med mindre du tenker å ringe familien eller behandlerne hennes, da, men det blir vel i overkant invaderende når du tross alt ikke har gjort noe forsøk på å prate med damen selv først.

Sette fram ei søppelbøtte eller noe annet akkurat der hun pleier å kaste det? Vil hun se den da eller er gjerde mellom for høyt? Hvis hun ser den tar hun kanskje hintet eller i det minste bruker den..[:)]

ORIGINAL: Jane2

Sette fram ei søppelbøtte eller noe annet akkurat der hun pleier å kaste det? Vil hun se den da eller er gjerde mellom for høyt? Hvis hun ser den tar hun kanskje hintet eller i det minste bruker den..[:)]

FANTASTISK!!!

Den likte jeg..

en neida, skal nok ta turen innom henne, men har så utrolig lite lyst til det.. *Irriterende drittnabo*

Back
Topp