kjekk dag

menemenem

Gift med forumet
Idag so skolle ej å sambo t byen før å sjå på noken hylle so han ville ha... åsso sko vi sjå litt på barnevogn ettepå... men det blej en dag me mykje shopping istaden hehe vi kjøpte barnevogn (fekk den før 2999 , den kosta 6500kr før ), stelleveske, blejebøtte , bæresele , babycall , bayhanduka , pysjamas til babyen , lesta ,madrasse, å t skjorte der det sto : vist er jeg lik min pappa ... + ei komode til å ha alle barnekleda i [:D] + at ej he handla litt bodya å sånn frå før [:D]
Torsdag va ej sta å henta sprinkelseng , vogge , leikargrind , bilsete , barnestol me systå mi so ej fekk arve me ne
E so kozli å sjå alle barnetinga so he komt i hus [:D]

Det må jeg si!! Det var effektiv shopping på en påskeaften [:D] Gratulerer med masse nytt babystash [:D][:D]

oj da det effektiv shopping. Var selv hentet en brukt vugge idag som jeg skal male og stjæsje opp litt! Go go ga ga :)

Klem

lisa79 : hehe jepp ikkje slik ej ha fårestilt mej påskeafta men hehe.. :) kjempe kjekt va d ivertfall [:D]

FirstTime : Verte sikkert kjekt å få gjort klar vogga [:D]

hive over noke baby-ting-shopping-støv til chello [:D]

jah fekk handla mykje ting t babyen , å fortsatt brokte vi ikkje so mykje peng so vogna villa kosta før [:D]

Så artig!! Nå nærmer det seg nedtelling her..

off ej he fått helt shoppe dilla!! nettopp bestilt klede t babyen ifrå spar kjøp å ellos hehe :)

he nesten alt vi trenge no hehe..
he fylt ei handle liste so blej lagt ut her hehe :)

æææææh glede mej sååån :):):):)

Back
Topp