Kjefter du på barna dine?
Eller skal alt være så pedagogisk rett nå at det ikke er lov ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør du, forresten?Kjefter du på barna dine?
Ja det hender det ja.Gjør du, forresten?![]()
Vil ikke si jeg kjefter, men de får tilsnakk. Det kommer så klart helt an på situasjonen, for noen ganger kan vi prate om det, og forklare hvilken oppførsel vi ønsker og hva som er greit og ikke.
De får tilsnakk når de f.eks har gjort en ting de ikke har lov til gjentatte ganger og ikke hører etter.
Jeg kjeftet en gang på eldste, da kjeftet jeg vel mest fordi jeg ble redd og fortvilt. Vi snakket forøvrig om det i etterkant, så han er ikke traumatisert
Jeg tror ikke barn tar skade av at man kjefter en eller to ganger, men blir de kjeftet på daglig, kan det nok skje..
Enig i de 2 første setningeneJa, jeg kjefter på henne og hun kjefter på meg om hun er uenig![]()
Prøver å ikke heve stemmen altfor mye til henne da, men nå når jeg er gravid er ikke det bare bare, men da brøler hun tilbake, så da roer jeg meg, kommer ingen vei med å heve stemmen så mye til hun x)
Hvorfor er det ikke pedagogisk rett å kjefte på barna?Kjefter du på barna dine?
Jeg syntes det. Men noen mener det ikke er detHvorfor er det ikke pedagogisk rett å kjefte på barna?