Kjeeedelig

*p!nk smile*

Forumet er livet
Dere som har opplevd at forholdet mellom deg å din kjære har blitt så kjedelig,har nesten ikke noe å snakke om lenger,energi nivå på bunn osv...hvilke tiltak gjorde dere for å få det bedre??[:D]

Opp

[:D]

vet ikke helt jeg, men ha det gøy i hverdagen . Vi tuller og tøyser masse og "leker". er jo ikke på topp hele tiden da, men syens vi stort sett har det bra [:D]

ORIGINAL: ~Maddy~

ORIGINAL: *p!nk smile*

Dere som har opplevd at forholdet mellom deg å din kjære har blitt så kjedelig,har nesten ikke noe å snakke om lenger,energi nivå på bunn osv...hvilke tiltak gjorde dere for å få det bedre??[:D]
ja...hva vi gjør? ikke så mye[:-] han sitter på sin data,jeg på min...hver kveld..
men hender vi finner på ting å da,så...går greit det[:)]

Hehe akuratt som oss jo[:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

ja...hva vi gjør? ikke så mye[:-] han sitter på sin data,jeg på min...hver kveld..

Sånn er det egentlig her også! Men vi tuller og tøyser ganske mye [8D] Har ikke så mange tips
egentlig, men det er viktig å ha det litt gøy i hverdagen tror jeg. Og da kommer det jo helt ann
på hva man finner som er morsomt.. Vi har vel så dårlig humor til tider at vi ler av alt men [8D]

mamma sa til meg da jeg flyttet sammen med kjæresten at det ikke bare kom til å være solskinnsdager[8|] det har jeg tatt med meg[;)] 

tror det er viktigigste er å prate sammen[8|]Finne på nye ting(eks spille spill,gå en tur i skogen tenne et bål,lese sammen,gå på cafè,lage mat eller bake sammen osv osv)

Det hørtes ut som oss[:D]

ORIGINAL: Mamman til my!

Først og fremst er det viktig å huske på at man ikke kan ta forholdet til kjæreste/samboer/mann for gitt. Et godt forhold er ikke bare en god match, men det er hard jobbing. Ha fokus på forholdet deres, snakk om det. Opplev hyggelige ting sammen, så har dere straks mye mer å snakke om. Vær kjærester, finn på kjæresteting. Trenger ikke være så mye, bare litt tøysing i hverdagen, sitte tett sammen og se en film på kvelden når barna sover.. [:)]

Lykke til [:)]

Takk for det[:D]

Back
Topp