*p!nk smile*
Forumet er livet
Dere som har opplevd at forholdet mellom deg å din kjære har blitt så kjedelig,har nesten ikke noe å snakke om lenger,energi nivå på bunn osv...hvilke tiltak gjorde dere for å få det bedre??[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Maddy~
ORIGINAL: *p!nk smile*ja...hva vi gjør? ikke så mye[:-] han sitter på sin data,jeg på min...hver kveld..
Dere som har opplevd at forholdet mellom deg å din kjære har blitt så kjedelig,har nesten ikke noe å snakke om lenger,energi nivå på bunn osv...hvilke tiltak gjorde dere for å få det bedre??[:D]
men hender vi finner på ting å da,så...går greit det[:)]
ORIGINAL: *p!nk smile*ja...hva vi gjør? ikke så mye[:-] han sitter på sin data,jeg på min...hver kveld..
ja...hva vi gjør? ikke så mye[:-] han sitter på sin data,jeg på min...hver kveld..
ORIGINAL: Mamman til my!
Først og fremst er det viktig å huske på at man ikke kan ta forholdet til kjæreste/samboer/mann for gitt. Et godt forhold er ikke bare en god match, men det er hard jobbing. Ha fokus på forholdet deres, snakk om det. Opplev hyggelige ting sammen, så har dere straks mye mer å snakke om. Vær kjærester, finn på kjæresteting. Trenger ikke være så mye, bare litt tøysing i hverdagen, sitte tett sammen og se en film på kvelden når barna sover.. [:)]
Lykke til [:)]