Kjeder seg....

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Jeg har fått sånne rare tanker i hodet mitt om dagen[:)] Lurer på om Sebastian kjeder seg. Han er utrolig survete ettersom han får en hel haug med tenner så han vil helst henge på armen hele tiden. Men det får han bare ikke lov til. Han får selvfølgelig trøst, det er ikke det altså[:)] 
Men babygymmen er ikke fullt så spennende lengre, akkurat som han er lei[8|] Hva gjør deres små om dagen?

hmmm...kan bare være noe som går over etterhvert....jenta mi sover ganske mye enda hun...men utenom det koser og snakker hun som aldrif ør, hun liker å ligge på magen og på rygge på gulvet....
prøv å legge han på magen, man ge barn som liker dette godt[:D]

ORIGINAL: komlå

hmmm...kan bare være noe som går over etterhvert....jenta mi sover ganske mye enda hun...men utenom det koser og snakker hun som aldrif ør, hun liker å ligge på magen og på rygge på gulvet....
prøv å legge han på magen, man ge barn som liker dette godt[:D]

Han liker å ligge på magen, sant det[;)] Men han er ingen sover. Sover en dupp på morgenen, kanskje en på formiddagen. Da snakker vi sånne 20min,lurer[&o] 
Men det er sikkert jeg som er hønemor. Han kjeder seg sikkert ikke [&:][:D]

ORIGINAL: Isabelles mamma

Har hørt om folk som har måtte byttet ut lekene, for babyen har blitt lei av dem, da.[8|]

Jeg tenkte på det[:D] Han var virkelig helt fanatisk med de lekene før. Han kunne ligge i 2 timer, ble sur da jeg tok han vekk[8|] Så er ikke umulig han er blitt lei. Må nok investere i noe nytt og spennende tror jeg he he.

Back
Topp