kjeder seg!!!

siwro

Gift med forumet
Hva gjør alle jentene her i påska da??
Jeg kjeder meg så derfor skriver jeg denne skravletråd..
Har sååå lyst å bake, bake masse forskjellig...meeen det er så fult i fryser at jeg får ikke att lokket nesten[:D] min kjære dro med båten sin til vesterålen i morrest, skulle vist hente noe utstyr til båt...
Været her er vidunderlig, skulle jo egentlig vært ute hele dagen nå som det er sånn her, vil gå på turer. grillturer, meeen vil jo ikke gjøre det alene da!!
Stor sol på himmelen, og vindstille....
Er egentlig mye som skulle vært gjort, men er motlaus på husarbeidet, og motlaus å gå tur alene..hmm.. what to do... what to do.....skulle ønske jeg hadde sertvikat* må få fart på meg å kjøre opp*

Vel vel... vart vel litt langt dette, men....

Håper dere har en fiiiin påske med mye fint vær[;)]

Uff så kjedelig du har kasta opp[>:] det er det verste jeg gjør i allefall, alltid redd for å få den hæsjens spysjuka..
aah han liker å ta bilde? jeg fikk meg jo speilreflexcamera til jul, men jeg kan ikke med alle di innstillingene enda..skulle gått på fotokurs jah..
ORIGINAL: snuppis!

Jeg kjeder meg også [&o] Jeg har kastet opp i dag tidlig og har sovet til kl.13 [>:] Mannen er ute å ta bilder [:)]

Kan det være andenes skal tro??hmmdi har i allefall feska utanfor andenes så har han kjøpt en båt derfra, nu skulle han hente noen not der tror jeg[:D] aah du er derfra[:)][:)][:)][:)][:)]
ORIGINAL: GunnElin

Hvor i vesterålen ? :)

Uff stakkars deg.. Håper du snart føler deg bedre. Den spysjuka som går her nå er visstnok grusom, man spyr jo mange mange gang om dagen...vil ikke ha den sjuka nei..
God bedring til deg[;)]

ORIGINAL: siwro

Uff så kjedelig du har kasta opp[>:] det er det verste jeg gjør i allefall, alltid redd for å få den hæsjens spysjuka..
aah han liker å ta bilde? jeg fikk meg jo speilreflexcamera til jul, men jeg kan ikke med alle di innstillingene enda..skulle gått på fotokurs jah..

Jeg kjeder meg også [&o] Jeg har kastet opp i dag tidlig og har sovet til kl.13 [>:] Mannen er ute å ta bilder [:)]

Han er kjempe flink til å ta bilder.....det er hans hobby [:)]

I dag var det første gangen jeg bommet mens jeg spøy i doen.....det ble spy på kanten av badekaret, gulvet, skapveggen og resten på doskåla og doen....skulle nesten trodd jeg var på fylla [&:]

pleier oxo å ha det slik.. en gang så er det over[:D]

Høres ut som en bra dag det[:D] jeg skulle gå meg en tur på butikk men den hadde stengt i dag(pleier å ha åpent hver dag ett par timer nesten) men altså ikke i dag, ble da så irritert å tok turen på fjellet...kom meg egentlig ikke sååå langt siden det var så mye snø, sank bare ned jeg.men det ble da en trimmtur uanz..[:D]

Back
Topp