Kjeder rævva av meg

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
o_O

Gubben sover "dupp" (jeg sov "lenge" først:P), mellomste er med nabovenninna på "tur" og aner ikke når hun er hjemme. Selv har jeg lyst å ta turen til Strømstad på Kattis :P Bare for komme oss bort.

Er egentlig veldig sliten, vondt i mage, hode og kropp, men orker ikke være hjemme. :oops::( :P Mye syt fra meg, men jeg er fryktelig sliten i dag.

Gruer meg til uka, for da starter skolen og holder på til desember :P Og jeg klarer så vidt en jobb på to dag :confused::( Jaja, får trøste meg med at mnd går fort :D :P

Driver å småpusler litt i heimen jeg, har ett roterom som skal tømmes og bli babyrom så er jo bare kos å holde på det jeg orker da :) Og har nå endelig kjøpt meg garn og skal i gang med babyteppe :D

Også sitter jeg jo her inne altfor mye.... :D så da går tida egentlig ganske fort

Driver å småpusler litt i heimen jeg, har ett roterom som skal tømmes og bli babyrom så er jo bare kos å holde på det jeg orker da :) Og har nå endelig kjøpt meg garn og skal i gang med babyteppe :D

Også sitter jeg jo her inne altfor mye.... :D så da går tida egentlig ganske fort

Greit å strikke :) Får ta frem pinnene mine. :) Så jeg blir ferdig i tide :P

Jeg baker fylte horn til mannen:D han er så flink å pusser opp babyrom så da må han få premie;) hehe

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg tør fremdeles ikke å begynne å pulse med barne-ting... Er fortsatt 20 uker igjen... Men det høres kjempe koselig ut :)

Jeg tør fremdeles ikke å begynne å pulse med barne-ting... Er fortsatt 20 uker igjen... Men det høres kjempe koselig ut :)

Å? Hvorfor ikke? :) Er jo SÅ koselig da :D

Fant en suuuuper koselig og fin barnebutikk på Nordby senteret i går, Kids & Co tror jeg den heter... Masse fint til både gutter og jenter, pluss nøytrale farger :)

Hjerter i øya der da ja :P

Vel, har ikke så god råd enda, går dessverre på dagpenger.
Men har faktisk bestilt masse strikk av ei venninne av meg som samlet havner på 3000 kr, og er ferdig til November (2 mnd før termin), så jeg har gjort mitt første "kjøp" nå! :)

Vel, har ikke så god råd enda, går dessverre på dagpenger.
Men har faktisk bestilt masse strikk av ei venninne av meg som samlet havner på 3000 kr, og er ferdig til November (2 mnd før termin), så jeg har gjort mitt første "kjøp" nå! :)

Ser den :) Går selv på AAP. Ikke akkurat rik av det nei :P

Tenkte å ønske vogn og seng til jul :) Så har jeg noe å gjøre i romjula :D :P Pluss litt nye babyklær og annet vi trenger :)

Er faktisk så heldig at jeg har venninne som vil arrangere bursdag/babyshower (har bursdag i November) samtidig, og få folk til å spleise på store ting som vogn og seng etc :)
Da blir det liksom "så lite" igjen! Det blir bare å kjøpe litt klær, stelleveske, bleier og sengetøy... :)
Har dekt alt av ull når jeg bestilte av venninna mi :p

Back
Topp