kjeder meg..

tja får håpe d. vi har ikkje vært så lenge ilag. men trur d vil gå fint
selv om æ kjæfta på han sist i tlf.. han ringte på ett litt dåli tidspunkt.

korsen klare dåkk andre å få tia t å gå??
æ har blitt en ræser på kabal på pc'n (snakk om å kjeda ræva a sæ)

eg bruker mykje tid her no ( litt for mykje ) ellers så maler eg, og så elsker eg å sjå filmer, trener litt. osv

mie83 ikkje alle jentene her jobber innen omsorgsyrker. ialle fall ikkje æ e feskar æ å trives me d.

isa æ e her inne kvær dag opp t fleir gonga før dag så bruke vel litt mykje ti her æ å. så ellers e d vel tvtitting å hekling d går på

Hei hei alle sammen!

Kjeder meg jeg også...veslefrøken skal snart legge seg, men må se litt på cartoon network først. (der er det snart scoopy doo og det er favoritten)

Ostekake hørtes vanvittig godt ut...Kanskje jeg skal ta meg litt sjokoladepudding og vaniljesaus? Det har jeg ihvertfall i kjøleskapet...

Jeg jobber IKKE i et omsorgsyrke.. har jobbet 3-4 måneder i barnehage, og trivdes, men ellers er jeg arbeidsledig og 100% gravid for tia[;)]

Mannen min er arbeidssøkende og har hatt vikar-jobber i mange år[;)]

Nemi.marselia så kult at du er fisker [;)] Stilig... Skulle ønske jeg kunne hekle jeg, det er så mye fint man kan lage åsså ser det så koselig ut å sitte med hekletøyet....Men jeg er helt håpløs når det gjelder håndarbeid...

Tror ikke det er noe håp for meg der altså...Men det sa jeg om matlaging også, å jeg har da blitt noe flinkere så øvelse gjør som sakt mester. Det ser ihvertfall veldig koselig ut synes jeg. Så mye nydelig babytøy og babytepper o.l man kan lage [:)]

ORIGINAL: mie83

ja jeg så du var det da![:D] bare syns jeg husker det fra en gammel tråd at det var menge her med det! [:)]

isa: håper det ordner seg for deg! at det skal være så utrolig lett for noen og så hinla vanskelig for andre!

han er ferdig med badet og nå går han løs på kjøkkenet.. litt dårlig samvittighet enda eller?

ja no kom eg på kva du meinte med dårlig smvittighet..til pass for han syns eg då[;)]

har allerede begynt på mitt tredje babysett. i denne farten så bi æ vel t å drukne i babyklær lenge før termin

åkei..unnskyld da.. mente ikke å dra alle under omsorgsyrkekammen.. er litt overfølsom for tiden så ble lei meg jeg... sorry, har ingenting imot noen yrker, bare syns å huske det var mange her inne..

du e nok ikkje den einaste som e overfølsom før tia. men du må ikkje bi lei dæ før d. trur ikkje d va meint sånn fra nån si sia

[:D] he he [:D] Men det må da være helt nydelig å ha noe som ikke alle andre har... Et lite luksusproblem det der... Skulle ønske det var meg jeg!!! Men får trøste meg med at det er masse fint å få kjøpt også da.

ORIGINAL: nemi.marselia

åkei..unnskyld da.. mente ikke å dra alle under omsorgsyrkekammen.. er litt overfølsom for tiden så ble lei meg jeg... sorry, har ingenting imot noen yrker, bare syns å huske det var mange her inne..

du e nok ikkje den einaste som e overfølsom før tia. men du må ikkje bi lei dæ før d. trur ikkje d va meint sånn fra nån si sia

den var eg ikkje med på? kvifor vart du lei deg mie?

hadde en sånn dag i går. satt å så på en komedie å grein ijænom heile filmen, men den sku vest være morsom.

huffda...
men no er det hotel cesar, så ikkje noke grining no då[;)][:)]

Nei, det er ikke så mange i familien som er flink til det gitt. Synd igrunn, men kanskje jeg skulle prøvd meg litt sjøl.... Må legge veslemor jeg nå, stakkar hu er stuptrøtt...

ska vel krype mæ ne i sofakroken me cola, masipan, potetgull, dipp å glo på en komedie æ har leid d ska bi godt... kommer vel innom her ijænn om nån tima tænke æ

Back
Topp