kjeder meg..

x1x*isa*

Forelsket i forumet
Min mann er heime 4 uker kvar gang, og det blir alltid så stille og kjedelig den dagen han reiser på jobb...savner han allerede eg..ja no klager eg litt men..

tenkte eg sku trene litt, men litt lat i dag..og har heller spist middag og ostekake til dessert ( min mann laget i går , nam nam ! ) så så mykje sjølvdisiplin hadde eg idag..jaja.

og så fekk eg litt vondt i magen..kanskje tante er på vei alikevel..[8|][:'(]

men ellers så har eg det veldig bra hehe[:D]

Hvis du kjeder deg kan du komme hit og fyre opp i ovnen og lage middag! [:D]Fryser og er sulten men klarer ikke løsrive meg fra sofaen!

[:D] Send litt ostekake til meg også da!!!! Jeg er VELDIG glad i ostekake jeg....
Jeg er egentlig veldig glad i kake ,tenker jeg det skal stå.-Bare ikke noe med rosiner! Rosiner i kake\mat er noe av det værste jeg vet!
Ellers kaller gubben meg for kakemonstret! - jeg baker kaker, og så spiser jeg dem også.
De beste kakene er
Bermudakake
ostekake
brownies
berlinerkranser (det er bare tull at det er julekake!)
---og forresten kjeder jeg meg noe helt vannvittig!!!!!

ikkje spes glad i kaker men ostekake er godt!! så friskt og godt.

eg kan ikkje bake...dårlig kjærringemne eg hehe, derfor eg giftet meg med ein kokk[:D]

[:)]Bake (kaker) er det eneste av husarbeid jeg liker.-eh,liker å spise ,sånn generelt jeg da. Skulle ønske jeg også hadde en kokk.... Veeel,jeg har en egen rørlegger jeg da , og det er utrolig greit å ha en "tam" håndtverker gående løs.[:D]

ååååå vil ha ostekake....yum yum!!!

hehe[:D] ein skikkelig handtverker er ikkje å forakte heller nei[;)][:D]

meir ostekake igjen her kathrine[;)][:D]

Hmm...hadde det bare vært en svipp tur så [;)]

Så du kjenne tante murring??

Kjenne ikke nåkka her [8|] te den...enda!!!

men tørr overhode ikke håpe, men æ lyg om æ sir at æ ikke tenke på det [:D]

Ostekake..... *sikle* [8D]

ja startet litt murring i magen no...men er no ved godt mot her uansett, ser fram til å sjå om pergotime fungerer[:)] men håper litt til då..heilt til tanta kjem...og då skal eg til gyn. og ta blodprøver på dag 3 dag 11 og dag 22 i syklusen..så får eg meir svar då[:)]

kjeda mæ æ å, har ikkje typen min heime heller har ikkje sett han på 4uke å d ennu 3uke t æ får se han. desverre så e æ et grusomt kjærringemne så d går på mat som man bærre enten pytta i ovnen, gryta eller microen. ska bynne å pusse opp huse når han kommer heim (sånn at æ har nån t å rydde opp ætterkvært som æ riv å rota)

Skal du teste om noen dager, eller?[8|]
Jeg er kjempespendt!!!
Håper håper håper
Håper håper
HÅÅÅÅPERRRRR!!!

kva jobber din mann med ? på båt kanskje?
spennende med oppussing, me held også på med det, snart ferdig[:)]

ja han jobbe på tråler (den samme som æ jobbe på)
har dreve på å pussa opp nu i 2 år sia æ kjøpte huse, men d e mykje å jør lite penga. å så kan æ jo ikkje jør alt sjøl heller. (har heldivis en bror som e elektriker).
har bærre loftgangen trappa å ett soverom ijænn som d ser ut t å kanskje bi barnerom

ja det er godt med god hjelp.

så dere jobber egentlig sammen, men har du fri no eller? for viss du jobber motsatt av han så ser dere vel lite til kvarandre?

nei har fått arbeidsforbud pga d e før lange tura (7uke) å må ha litt tett oppfølling nu før tia. å så har d vel litt me at d e før mange tunge løft ombord. synes synd på han då sia han ligg på den lugaren i den køya kor vi laga vår lille spire mens æ ligg i ei STOOOR dobbelseng

[:D] Tja , det er mange fordeler med en håndtverker ja,spes. en rørlegger.....
Han er jo flink til å legge "rør" da,og div. stakejobber,og dyktig med hendene -så det er vel en grunn til at jeg er gravid....... [:D]

ORIGINAL: Micamor

[:D] Tja , det er mange fordeler med en håndtverker ja,spes. en rørlegger.....
Han er jo flink til å legge "rør" da,og div. stakejobber,og dyktig med hendene -så det er vel en grunn til at jeg er gravid....... [:D]

*LER* [:D][:D][:D]

ORIGINAL: nemi.marselia

nei har fått arbeidsforbud pga d e før lange tura (7uke) å må ha litt tett oppfølling nu før tia. å så har d vel litt me at d e før mange tunge løft ombord. synes synd på han då sia han ligg på den lugaren i den køya kor vi laga vår lille spire mens æ ligg i ei STOOOR dobbelseng

ja det blir nok litt ensomt..spes når ein vil dele så mykje som mulig av svangerskapet sammen, men det meste går fint når kjærligheten er sterk[:)]

Back
Topp