kjeder meg.....

lita_23

Elsker forumet
Hva har dere gjort i helga da ?? kjeder meg så forferdelig.. får vell legge meg snart vell. sambo er på jobb i hammerfest så her er jeg helt ensom.. *snufs* [:(] 

[:D]Heisann.. Da er du i hvertfall ikke alende! Har kjedet meg masse jeg også, selv om jeg i grunn har hatt litt å gjøre.. men når sambo er vekke, kjeder jeg meg selv om jeg gjør ting som vanligvis er gøy.. Hehe.. jaja.. Vi har i hvertfall noe å se fram til! og det er jo sundt å være litt fra hverandre også! Men søren så godt når de er hjemme igjen! [:D][:D]

.er det flere som har kveldene aleine.sambo jobber sånn at han er bort alle kvelder i 2uker hver mnd.untatt lørdager.blir litt kjedelig.Robin er jo i seng i 7-8 tida..blir mye Bv ja...[:)]

ORIGINAL: Linn_83

[:D]Heisann.. Da er du i hvertfall ikke alende! Har kjedet meg masse jeg også, selv om jeg i grunn har hatt litt å gjøre.. men når sambo er vekke, kjeder jeg meg selv om jeg gjør ting som vanligvis er gøy.. Hehe.. jaja.. Vi har i hvertfall noe å se fram til! og det er jo sundt å være litt fra hverandre også! Men søren så godt når de er hjemme igjen! [:D][:D]

sunt å savne hverandre tror det [;)] veldig deilig når han kommer hjem.. bare 4 dager igjen [:D]

4 dager går nok fort skal du se!! Her er det "bare" 7 dager igjen, så har jeg han heeelt for meg selv i 3 uker.. Skal vell igrunn ikke klage. [:D] 

det har jeg å.. helt for meg selv i 3 uker.. [:D] utenom når kompissene skal ha han med ut å "leke".. hehe

Back
Topp