Kjeder meg

Buffi

Forumet er livet
Huff jeg er alene hjemme jeg..Eller dvs at jenta mi sover og min samboer er ute i møte og her sitter jeg.....

Kan liksom ikke legge meg enda heller da.

Og det var ganske så roligt på generell også nå da...

jeg og...tror jeg skal vaske hele leil for å finne på noe...også er jeg sulten, igjen....

Jeg sitter å venter på at sambo skal bli ferdig å grille jeg[8D][:D] Hihih.. Jeg later som jeg driver med noe viktig så jeg slipper å gå opp å hjelpe til[8D][8D][:D] *jeg er så sleeeeip*

ORIGINAL: Looney

jeg og...tror jeg skal vaske hele leil for å finne på noe...også er jeg sulten, igjen....

Hva skjer? VASKE??? Nææææ[8D]

Me 2.. ingen ting og finne på når man er gravid jo [&o]
ALLE jeg kjenner nesten er ute, dem har spurt om jeg vil være med men jeg gidder ikke sitter edru på hver eneste fest jeg er på!

Men men når dem starter med unger, så er mine STOOORE og da har jeg fritid [;)]

ORIGINAL: ~Lucky~

Me 2.. ingen ting og finne på når man er gravid jo [&o]
ALLE jeg kjenner nesten er ute, dem har spurt om jeg vil være med men jeg gidder ikke sitter edru på hver eneste fest jeg er på!

Men men når dem starter med unger, så er mine STOOORE og da har jeg fritid [;)]

Hihih.. Know the feeling! Men jeg var ute en liten tur i går jeg så jeg er klar for å slappe av i kveld ja[;)][:D][:D] Gleder meg bare til maten er feeerdig! Mmm, blir jo bare så godt! Så har jeg brent 22 episoder av friday night lightes som jeg skal begynne å se på! Håper den er bra[:D]

Jaja fikk sett litt på tv da,.....men jeg kjeder meg

kjeder meg jeg også....... ingenting på tv jo!!!!!!
Bittelitt tv slave ja

Gleder meg til tirsdag, for da begynner greys [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ja da må jeg glede meg til onsdag jeg da for da kommer Ghost Wisper på tv norge og torsdag for da kommer Bones

Dem eneste seriene jeg fyller med på[:)][:)]

Back
Topp