kjeder meg

craazymama22

Betatt av forumet
kjeder meg sånn.. sambo kommer jo ikke hjem før i morra... jon halvor er ikke i form[&o] tror det er enda flere tenner på gang... han har jo 8stk nå... han er ihverfall veeeeldig løs i magen[&o] skifta dritt blei to ganger på han i løpet av en halvtime lissom[&o] ingenting å se på på tv.. ikke noe å gjøre av husarbeid... vogna er hos mamma så får ikke ut enda heller,for ho har besøk.. skulle virkelig ønske at jeg hadde noen veninner ja[&o]

Jeg sitter også og kjeder meg....

kanskje flytte til stavanger området??[:D][:D] he he.. nei... der bor exen til sambo[&:] 

Å i stavanger ja[&:] Jeg kommer selv i fra Sandnes jeg..En halvtime kjøring vekk fra Stavanger...[:D][:D]

ORIGINAL: buffi

Å i stavanger ja[&:] Jeg kommer selv i fra Sandnes jeg..En halvtime kjøring vekk fra Stavanger...[:D][:D]
ho bor i stavanger eller sandnes... exen min også bor i sandnes.. var på sola for noen år siden på kurs.. var for de som var i styret på ungdomsklubbene[:)]

jenta mi ble sulten og trøtt hun nå

gutten min sover enda han.. har sovi i 2timer alt... og jeg sitter her våt i trynet[&o]

Sånn har prøvd å legge henne men kan høre at hun sutrer litt...Håper hun roer seg ned..Hun var skikkelig trøtt..

Føler med deg jeg....

Booooooooooooooooooooring

ORIGINAL: Suki

kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg jeg også!!! har som vanlig mye jeg kunne ha foretatt meg. tatt bilder av vogna i tilfelle jeg skal selge den, oppdatere babyboka, overføre bilder til fremkalling, lage film som så mange andre har gjort, søke jobber, husarbeide, rake plenen, vaske lekestua, planta blomster osv osv osv. men som vanlig sitter jeg her istedet. men i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!! DA SKAL JEG VÆRE EFFEKTIV DA!!! Tror jeg må lage meg en liste over alt og krysse av etterhvert. Så det får bli min jobb i dag og få lagen den lista. [&:]

Oioioioi...der kjente jeg meg igjen ja... tusen ting å gjøre, men sitter her og kjeder meg isteden...... hvorfor gjør jeg det egentlig???

Jeg kjeder meg også og er dårlig effektiv[8|][8D] 

MEN jeg har faktisk laget film da[;)] Hihih... Laster den opp nå

Back
Topp