Kjeder meg

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ikveld kjeder jeg meg noe helt sinnsyk.. Har egentlig gjort det i hele dag.. Men nå er det ekstra ille.. Samboer har lagt seg for han skal opp kl 0330 imorgen.. Han skal til sverige med jobbe.. Så da sitter jeg her helt alene

Stakkar deg, da!!! Men det er vel så seint at du også kan sove nå??? Ellers har du kanskje noen gøye filmer å sette på????? Eller spill Sudoku, da flyr tida avgårde!!!!! Ellers les ei god bok!!! Eller lim bilder inn i album!! Eller vask hele leiligheten/huset så stille som mulig!! Eller smink deg og stell håret skikkelig sprøtt!!! Eller.... nei nå kom jeg ikke på mer akkurat nå....

Ja her var det jammen med noen gode forslag..
Men da foretrekker jeg heller å sitte her..

Jeg er oxo fra Kristiansand egentlig..Men flyttet derfra i 89....

Flytta du?? Frivillig??????? Jøss....

Ja på en måte så.. For jeg flyttet til min far som bodde i østfold.. Men hadde jeg kunne valgt den gang så hadde jeg ønsket å bo der nede fortsatt.. Men ikke nå lengre.. Nå vil jeg bare ha ei hytte der nede..

Åja, det er nest best!! Kan man ikke bo der, så er hytte løsninga!!! INGENTING er som Sørlandet om sommeren!!

Nei det er jeg enig i.. Vi har funnet ei hytte til litt over 400- tusen da.. Kjempe fin..Uten støm og vann..Men ca 50 m ned til vannet.. Det er på birkeland ett sted..

Så koselig!!! Ved et vann, da? Åh, kunne godt tenkt meg hytte ved sjøen... Ålefjær eller noe.. så kan man bo der hele sommeren!

400 000 er jo ikke så mye, er det det???

Nei det er jo egentlig ikke så mye penger.. Men når vi ikke har de så er det litt mye.. Vi har så altfor mye lån på hus og bil her..
Hytta ligger ved Birkenes tror jeg det var..

Var ca 50 m ned til vannet..

Hvor er du fra i kr.sand da?

Ja, det kan fort bli for mye lån.... Jeg er fra Strai. Du da??

Ja pengene vokser ikke på trær gitt.. Får satse på å vinne i lotto snart..

Oppvokst i suldalen,men har oxo bod i sentrum og på jærnesheia..

Oi, litt rundt forbi da!!!

Jaja, koselig å snakke med deg, men nå må jeg sove litt!! Håper du ikke kjedet deg fullt så mye denne tida, da...[:D] Natta!!

Får vel komme meg i seng jeg oxo.. Så slipper jeg å sove bort hele morgen dagen..

Hyggelig  å snakke med deg oxo..

Du får sove godt..
Natti natt

ORIGINAL: Tvilling74

Får vel komme meg i seng jeg oxo.. Så slipper jeg å sove bort hele morgen dagen..

Hyggelig  å snakke med deg oxo..

Du får sove godt..
Natti natt

NATTA. sove godt

Back
Topp