Kjeder meg !!!!

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Min kjære er vakt på admiral p konsert( røde kors) i kveld. Lillemor sover og jeg kjeder meg.!!!! Lyst på noe godt men har ingen ting.

Åååå der er så kjedelig og sitte hjemme alene i kveld.

Hva gjør dere andre !!!!???

Er også alene, så jeg tok turen til mamma og pappa for å tigge middag :P Haha. Her blir jeg til gubben kommer med toget om et par timer.

Kom nettopp inn døra etter kurs, besøk og handling.
Nå skal jeg bare slappe av og se TV :)

Er også alene, så jeg tok turen til mamma og pappa for å tigge middag :p Haha. Her blir jeg til gubben kommer med toget om et par timer.
Jeg dro også til mamma og pappa for å få middag i dag :D Orket ikke fikse selv :P

Mannen og 5åringen er på kino, så jeg ammer og skal rydde når minsten sovner :-P ikke så spennende med andre ord :-P

Mannen er på taekwondo trening, han er trener på klubben så jeg ble med for å se på :P kunne sikkert holdt meg hjemme men det er kjedelig det å.

N venter jeg på at tørketrommelen i fellesvaskeriet skal bli ferdig så skal jeg hvile ryggen i sofaen resten av kvelden..

Jeg dro også til mamma og pappa for å få middag i dag :D Orket ikke fikse selv :P
Snille foreldre ;) De inviterte vel egentlig meg, for de vet at mannen jobber seint på torsdager. Og så var det jo en god pådriver for å få sett barnebarnet :P

Mannen min har gamer kveld med gutta så han stakk opp på rommet sitt. Jeg smårydder mens jeg venter på at kakekrigen skal starte:p

Sitter i sofaen med pc, tv og mobil:p
Unga sover og mannen er ute i bilen og holder på med noe;)

Barna sover og jeg har ryddet ferdig for dagen. Så nå blir det straks film med mannen♡

Sambo jobber sent. Han har bursdag i dag så skulle heller hatt han hjemme. Datteren vår ligger å sover å jeg sitter bare å kjeder meg :p

Klesvask og har funnet meg en ny bok jeg skal ta fatt på. :) Jeg har også lyst på noe godt, var inne på tanken på å lage meg en sånn mikrobrownie i kopp hvis jeg finner en oppskrift på nett. Det tar jo to minutter. :)

Klesvask og har funnet meg en ny bok jeg skal ta fatt på. :) Jeg har også lyst på noe godt, var inne på tanken på å lage meg en sånn mikrobrownie i kopp hvis jeg finner en oppskrift på nett. Det tar jo to minutter. :)
Fant du oppskrift ? Vil ha:)

Spist fastelavensboller med poden (jada, han var 1 time forsinket i seng) Er man gravid, så er man gravid :P

Ligger på sofaen og vurderer om jeg gidder å henge opp dagens tredje maskin med klær, eller om jeg skal få mannen til å gjøre det.. :p ganske kjedelig her og..

Nam! Nå fikk jeg lyst på boller også :)
Vi måtte innom flere butikker før vi fant boller, og endte opp med sjokoladeboller (eneste som var å oppdrive). Men gikk greit det, men krem og syltetøy :P

Vi måtte innom flere butikker før vi fant boller, og endte opp med sjokoladeboller (eneste som var å oppdrive). Men gikk greit det, men krem og syltetøy :P
Høres helt greit ut i mine ører også ;)

Back
Topp