Kjeder meg..

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har tips til noe jeg kan gjøre i dag? Har INGEN planer, og kjeder snart livet av meg.. [&:] Tenkte å dra en tur på panduro å kjøpe noen perler og lage et jeans skjørt ut av en slitt jeansbukse, og pynte det med nagler og perler [:D] Om jeg kommer meg opp av sofaen da.. [:'(]

Jeg skal rydde og styre når jeg får lagt Linea.. Men det var vel ikke det beste tipse du kunne få,å rydde[:D].......Hehe..

Har du vasket babytøy enda da? Det er en kjekk ting å drive med hvis man skal få tiden til å gå.. Har vasket alle klærne vi har kjøpt og fått, og lagt de fint i skuffer og skap [:)]
Vasket laken og sengetøy også!

er nok en del jeg skulle ha gjort her hjemme...
men det er noe med denne siden som hypnotiserer meg til å være her[:D][:D][:D][:D]

[:)]Følte meg så ovenpå i dag,så nå har jeg ryddet bort jula,og gått en lang tur med bikkja. Dette var utrooolig teit gjort! Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg skal ikke røre meg mer "i hele evigheten"!!!

ORIGINAL: Micamor

[:)]Følte meg så ovenpå i dag,så nå har jeg ryddet bort jula,og gått en lang tur med bikkja. Dette var utrooolig teit gjort! Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg skal ikke røre meg mer "i hele evigheten"!!!

Gjorde samme greia i går jeg.. Ryddet bort jula og styra på, og i går kveld klarte jeg omtrent ikke gå.. Og å sove i natt var helt umulig for jeg orket ikke ligge.. [&:]

Hehe, jeg kommer meg heller ikke bort herfra.. Dette er skummelt [:'(] Har vasket alt av babyklær, laken og alt.. Barnerommet er helt ferdig. Mangler kluter til bebisen da! Noen som vet hvordan kluter man trenger? Mamma snakket om gasskluter (tror jeg det het), men de virker så "grove" liksom.. Vil ha det mykeste for bebisen [:)]

Vi kjøpte noen kjempe myke og gode kluter hos en baby-forretning..... Men husker jo ikke mer enn det jeg da vet du...hehe[:D]

Hei Mie83! Jeg fikk tak i den mammabuksa da, i jeans vettu... Men jeg kjøpte den jo ALTFOR stor!! så det ble mere saggebukse liksom! Kjipern.. har du fått ordna på din eller?

Jeg kjeeeeeeeeeeeeeder meg også!!!
Orker ikke gjøre noe. Klarte ikke gå på jobb engang, så tiltaksløs er jeg. Er bare trøtt og sliten for tida og får kynnere bare av gå i postkassa.

Føler meg fæl som ikke gikk på jobb også. hmm

Kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre. hehehe

Back
Topp