Kjeder meg

tipp

Forumet er livet
Er litt prate syk jeg. Kjeder meg litt her jeg sitter. Mitt selskap i kveld er pepsi max og en oppspist sjokolade[:'(]
 
Sambo er på byn med jobben.
 
Noen som har noen filmer de kan anbefale. Har ikke sett en film på mnd. Kan ikke huske siste filmen jeg så faktisk.
Også er det nesten flaut å si at på de siste 6,5 årene, så har vi vært på kino 2 ganger.
 
Ja, jeg vet. Men har sett den.
 
Er litt sandra bullock(skrives det sånn??) fan. Håper hun kommer ut med en ny film snart. Eller Bruce Williams. Står helt stille her nå. Er det det han heter??? Han som spiller i Armageddon?
 
Litt svimete her inne ja. vet ikke hvordan Afflek skrives jeg heller.
 
Jeg mente han gamle. Men han gamle er jo egentlig litt sexy syntes jeg
 
Kjeder meg litt i kveld jeg også...
Var ikke noe å finne på i kveld.. Samboeren er ute sammen med venner... Så han ser jeg vel ikke før i 4 - 5 tiden...
Har en liten gutt som presser slik nede i bekkene (eller hve det heter) nå...
Slik får mensen følelse... Ikke så godt da..
 
Nei, han er ikke det[:)] Han og Bon Jovi er vel de to jeg kunne tenkt meg å treffe
 
ORIGINAL: Mariannek

Kjeder meg litt i kveld jeg også...
Var ikke noe å finne på i kveld.. Samboeren er ute sammen med venner... Så han ser jeg vel ikke før i 4 - 5 tiden...
Har en liten gutt som presser slik nede i bekkene (eller hve det heter) nå...
Slik får mensen følelse... Ikke så godt da..

 
Nei, vet ikke helt om det er bekken eller bækken det heter. Jeg bytter litt sånn av og til når jeg skriver, så skriver jeg kanskje rett en gang innimellom[:)]
 
Hun her har heldigvis ikke lært seg sånt enda.Spenner på sidene
 
Vet ikke helt hva det er han gjør der nede da... Han forbereder seg vel til turen ut... [8|]
 
 
ORIGINAL: Mariannek

Vet ikke helt hva det er han gjør der nede da... Han forbereder seg vel til turen ut... [8|]


 
Bare hjelper deg med å lage større ugang[:)]
 
ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Mariannek

Vet ikke helt hva det er han gjør der nede da... Han forbereder seg vel til turen ut... [8|]



Bare hjelper deg med å lage større ugang[:)]

hehe, høres drastisk ut da... [;)]
 
ORIGINAL: Mariannek

ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Mariannek

Vet ikke helt hva det er han gjør der nede da... Han forbereder seg vel til turen ut... [8|]



Bare hjelper deg med å lage større ugang[:)]

hehe, høres drastisk ut da... [;)]

 
Ja, det gjorde egentlig det. Men han er bare omtenksom[:)]
 
ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Mariannek

ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Mariannek

Vet ikke helt hva det er han gjør der nede da... Han forbereder seg vel til turen ut... [8|]



Bare hjelper deg med å lage større ugang[:)]

hehe, høres drastisk ut da... [;)]


Ja, det gjorde egentlig det. Men han er bare omtenksom[:)]

hehe, en snill liten gutt med andre ord... [;)]
 
 
Riktig[:)]Tenker allerede på moren sin
 
Kjeder meg også masse i dag.... Har nettopp vært å fylt ut 2 morbarn undersøkelses ark.... Et for karoline og et for babyen!!! Det sier vel litt om kor mye eg har å gjøre i dag!!!! [:D]
 
Er ikke det sånnman skal fylle ut helt i begynnelsen av sv.skapet
 
Fyller ut 3 stk i løpet av svangerskapet! Så et rett etter en har født og et når ungen er 18 mnd!
No får eg ikke nye skjema på Karoline før hun er 3 år!¨
 
Litt uheldig denne gang og fikk 2 samtidig....[:'(]
 
Ok. Var ikke med sist gang eller denne gang. Fant ut at det holdt med kontrollene jeg skulle på
 
ORIGINAL: tipp

Ja, jeg vet. Men har sett den.

Er litt sandra bullock(skrives det sånn??) fan. Håper hun kommer ut med en ny film snart. Eller Bruce Williams. Står helt stille her nå. Er det det han heter??? Han som spiller i Armageddon?

 
Han heter Bruce Willis...[:)]
 
Også er det Ben Affleck[:)]
 
Er sånn "sladderguri"...elsker alt med kjendiser og sånt[8D]
 
Back
Topp