tipp
Forumet er livet
Er litt prate syk jeg. Kjeder meg litt her jeg sitter. Mitt selskap i kveld er pepsi max og en oppspist sjokolade[:'(]
Sambo er på byn med jobben.
Noen som har noen filmer de kan anbefale. Har ikke sett en film på mnd. Kan ikke huske siste filmen jeg så faktisk.
Også er det nesten flaut å si at på de siste 6,5 årene, så har vi vært på kino 2 ganger.
Sambo er på byn med jobben.
Noen som har noen filmer de kan anbefale. Har ikke sett en film på mnd. Kan ikke huske siste filmen jeg så faktisk.
Også er det nesten flaut å si at på de siste 6,5 årene, så har vi vært på kino 2 ganger.