Kjeder meg ihjel

*meggi*

Glad i forumet
* sukk *  
Oppmerksomhetsyk ?
jeg ?
nesj..
ikke i det hele tatt..
kjeder meg ?
mja en smule..
Finne på noe ?
Hva da ?
* sukk *
ikke vet jeg..
Giddalaus ?
jaha..
rydde litt hjemme kansje ?
har jo ingen valg..
lyst å bruke penger `?
Jaha..
har jeg penger ?
nei..
vennene mine da ?
Alle jobber jo..
skal ikke jeg jobbe ?
nope, er sykemeldt..
* sukk *
Oppmerksomhetsyk ?
hvem jeg ?
JAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jeg kjeder meg ikke!!!Har fri men,jaggu nok å gjøre fordet!!!Har ikke så veldig lyst men....

Jeg trenger ikke ha fri fra jobb for å kjede meg en gang, det klarer jeg utmerket godt her.. Hehe..[:)]

je je, da har jeg ihvertfall ryddet huset ferdig og tatt¨på en maskin med klær og en i tørketrommelen

hmmm hva skal jeg så nå finne på mon tro ?

tror jeg tar å retter håret mitt og går ut en tur, det er jo døds kjedelig å være hjemme dagen lang, selvom jeg så vidt klarer å gå.. *tihi*

Du kan ta deg en tur til Fyllingsdalen og rydde og vaske hos meg???? [:)][:D] 
Hvis du har lite å ta deg til, har jeg et par utfordringer til deg.. Hehe..

hihi, Å nei du, rydder ikke noe jeg ikke MÅ rydde hos meg selv.
Sukk, jeg som misliker rydding så fælt, kan liksom ikke si når baby er kommet, jeje, tar det seinere. *fnis*[:D]

fyllingen ja, der er det lenge siden jeg har vært, bodde der i 11 år jeg.
Kan egentlig si at jeg er glad vi flyttet derfra. *latter* [:D]
Men det var den gangen, er blitt myyyye bedre der nå, de fleste jeg kjente fra den gangen, er vel kommet ut av fengsel nå skulle jeg tro.. Hihi
og venninnene mine er full i unger og faren vet de ikke hvem er. *lermegihjel*[:D]

gadd ikke å gå ut allikevel jeg, har proppet i meg de siste appelsinene , nammenam, og sett på gode og onde dager. *sukk* [8|]
så nå venter jeg bare på at sambo er ferdig på jobb kl 3, så kan jeg begynne å lage middag

Hørtes ut som en bra gjeng du var med i jah.. Glad det ikke er meg altså!
Mannen min har heldigvis klart å holde seg unna de folka der, han kjenner vel et par som røk til, men han er ganske "prektig" hvis jeg kan bruke det ordet..

Hvor i Fyllingen bodde du da? Vi bor bare rett gjennom tunnelen, nesten i Nordnesdalen. Ser rett ned på Betanien.. Tror vi er et lite stykke vekk fra det aller værste nede i blokkene og ved Oasen..

Jeg er innflytter til Bergen jeg vet du, så jeg driter litt i hvor jeg bor. Jeg har det fint der jeg er og det plager meg egentlig ikke. Hehe..

Jeg har ikke så godt inntrykk av Åsane jeg dah, jobba der i halvannet år, så MYE rart der altså.. *grøss*

hihi, så sant, så sant. Åsane har vel heller ikke det beste rykte på seg, men etter som jeg ble eldre har jeg vel holdt meg unna det ''gale'' kan man vel si. Jeg bodde i Løvåsen før, i de store gule blokkene, så flyttet vi til Fana i et stort fint hus, så når jeg ble sammen med sambo flyttet meg og han litt ovenfor nesttun, så bodde vi på Damsgård ved Danmarksplass, og så kjøpte vi oss et hus her i Åsane. Neste er et hus på Sotra faktisk [:D] gleder meg masse, flytter i sommer engang, før baby kommer ihvertfall.
Det beste valget vi har gjort så langt, eneste som mangler nå, er en ring på fingeren  men har god tid, vi ødelagte jo hele tradisjonen ved å gifte seg og SÅ få baby, så hvorfor stresse nå [:)] Men en dag, en vakker dag så blir nok jeg gift også.. * drømme drømme *

Klart du blir gift! Hvis du vil det, så blir du det.
Sotra er jo like sentralt som Åsane, sånn med tanke på avstand til sentrum og sånn, tar da ikke såå lang tid..
Jeg jobba på Kremmerhuset i Åsane (to år siden) og det ligger jo helt ved inngangen til bussterminalen.. Herrgud det var mye dopere der.. Visste ikke at du bodde i Åsane nå [:)]  trakk det egentlig bare frem som et eksempel på at det var et par steder til her i byen som er litt preget.. Hehe..

Kanskje like greit å holde seg unna alt som er galt, jeg syns i hvert fall det. Hehe.. Men, alle har vel sine svin på skogen!

Nå skal jeg straks logge av og sette meg i bilen.. Jeg jobber på Kokstad og det er LITT biler her oppe, så jeg bruker ca 50 minutter på de 9 km hjem.. Jippi..........

uff, ja vet åssn sandsli kokstad køene foregår. ikke noe gøy.. Kose deg i dag du da.. [:D]

Back
Topp