kjeder du deg ?

*meggi*

Glad i forumet
jeg kjeder meg, var liksom ikke noe spennendes innpå BV i dag, hittil i dag ihvertfall, Men kan ikke akkurat klage, har liksom ikke noe spennendes å fortelle heller..

Skal vi see.e.e.e.eee * sukk *
Nope, ingenting å fortelle nei.. tihi...

Ja, det var lite action her inne idag..
Sitter å broderer mens jeg venter på at noen skal komme med et innlegg, men...

Hva gjør du da meggi? Har du noen spennende planer for helga?

nei, ikke noen planer, skulle ønske jeg og kunne brodere og strikke, jeg kan jo, men det blir ikke noe fint. *fnis*

jeje, tror jeg hopper i dusjen og begynner å rydde opp etter snope kvelden i går, spiste så mye snop at jeg holdt på å sprekke. Lett for. *tihi* [8|]

Haha, bra det ikke er bare jeg som gomler i meg snop![:D]

Joda, du kan jo brodere noe, blir helt sikkert fint![;)]
Er ikke noe flink til å brodere jeg heller, men syns det blir fint! er nesten ferdig med det ene babyteppet nå..

Har du brukt lang tid eller tutti? Jeg følte jeg brukte så sinnsykt lang tid på det første teppet, at jeg har stressa helt ned med det andre, og tar det bare når jeg har skikkelig lyst.. Hehe..

Dagen idag skal gå med til å gjøre noe skoleoppgaver, skal ha eksamen om halvannen uke.. Kan ikke si jeg gleder meg veldig, men jeg har jo ikke så mye valg da.. BLÆH! [:'(]

Ja, jeg har brukt ganske lang tid.. Kunne vært ferdig tidligere hvis jeg bare ikke hadde lagt det bort hele tiden.. La det blant annet bort i påska, og tok det ikke frem igjen før igår..
Men nå har jeg bare noen småting igjen å sy her og der, så blir nok ferdig idag![:)]

Hva er det du studerer Pijah? Kjedelig med eksamener, men godt å få det overstått da!

ja, her går det i kjedespising deluxe, kjeder jeg meg, spiser jeg, og jeg kjeder meg myyyye.. *tihi*

Nei, har prøvd dette med brodering og sånn, var absolutt ikke en av mine gode egenskaper det nei [:)]

Så jeg holder meg til strikking fra butikkene [:D]

hvor kjøper man tepper man kan brodere på???

ORIGINAL: tutti_

Ja, jeg har brukt ganske lang tid.. Kunne vært ferdig tidligere hvis jeg bare ikke hadde lagt det bort hele tiden.. La det blant annet bort i påska, og tok det ikke frem igjen før igår..
Men nå har jeg bare noen småting igjen å sy her og der, så blir nok ferdig idag![:)]

Hva er det du studerer Pijah? Kjedelig med eksamener, men godt å få det overstått da!

Jeg har Bachelor i Markedsføring fra BI, med spesialisering i Menneskelig Ressursforvaltning.. Holder på å ta opp igjen noen fag for å forbedre karakterene mine.. Hadde meldt meg opp før jeg visste at jeg var gravid, så jeg har da fullt studie ved siden av full jobb.. Puh, mye jobb, men det går da på et vis. [:)]
Når ungen kommer skal jeg ta et år fri fra studier, men etter at jeg begynner i jobb igjen, skal jeg antakelig starte på en Bacehlor nummer to, i prosjektledelse, ellers starter jeg på en master i personalledelse (eller noe i den gaten).
Er ferdig med siste eksamen den 11 juni, gleder meg til det.. har tre eksamener denne våren, en stor og to mindre.. [:)]

Bra du snart er ferdig med broderiet da, legg ut bilde når du er helt ferdig da! [:)] GLeder meg til å se det.

Må bare si at jeg synes det er beundringsverdig at du klarer å jobbe 100% i tillegg til skolen![:)]

Njah.... Jeg har jo vært litt sykmeldt da, fordi jeg har vært sliten.. Så jeg vet nå ikke om jeg heeeelt klarer det.. Hehe.. Men takk for at du har trua på meg i hvert fall! [:D]
Jeg skal holde ut til 11 juni nå, er ikke såååå lenge til.. Heldigvis..

jeje, jeg hoppet no i dusjen isted, men ble det noe rydding på meg ? hmm nei [8|] må vel gjøre et eller annet, så jeg startet med en klesvask i maskinen og en i tørketrommelen.,., får vel gå opp '' ALLE '' de trappene i andre etg og rydde stuen min jeg da.. hihi [:)][8|][:D]

Back
Topp