Kjedelige triks

Skal redde deg fra tvangstankene jeg - skal ut i posten, og da kan jeg ta med meg måka og prøve... snart tilbake[:D]

Nå fikk jeg bare tvangstanker om å forsøke å måke posten. Dette kommer aldri til å gå bra.

Går forsåvidt å måke frost, men siden det var smeltet på grusen, asfalten og trappa så måtte jeg måke plenen... tror at selv om det er mulig så er det ikke fornuftig (naboene ser meg.... [8D])

Måke posten? Den får du prøve på selv!

ORIGINAL: lenemor

Går forsåvidt å måke frost, men siden det var smeltet på grusen, asfalten og trappa så måtte jeg måke plenen... tror at selv om det er mulig så er det ikke fornuftig (naboene ser meg.... [8D])

Måke posten? Den får du prøve på selv!

Så du prøvde? Å måke plenen? [:)]
Nå skal jeg gå å lage meg cornflakes/serials med salt og pepper istedet for sukker på, bare for å ha gjort det.

ja, hvorfor ikke?? Ikke at jeg måkte hele plenen min - jeg har et mål, men jeg måkte noen tak med snømåka, og så kom jeg på hvordan det måtte se ut for naboene og gikk inn igjen... var jo egentlig litt deilig ute i frisk luft...

ORIGINAL: lenemor

ja, hvorfor ikke?? Ikke at jeg måkte hele plenen min - jeg har et mål, men jeg måkte noen tak med snømåka, og så kom jeg på hvordan det måtte se ut for naboene og gikk inn igjen... var jo egentlig litt deilig ute i frisk luft...

Vi har veldig høyt gress/siv, og ofte står jeg fremoverbøyd om sommeren når jeg roper på pusen, prater med henne osv. For naboen, spesielt en nabo, som vi aldri har pratet med enda, men som har vindu ut mot hagen vår, som da ikke ser pusen pga sivet , må det jo se ut som om jeg er gal og står fremoverbøyd mens jeg prater og ler for meg selv.  [:-]

[:D] Naboen tror sikkert at du snakker med plenen....[:D]

Har vært ute og ropt på pusefrøkna mi nå jeg, for hun er søkk borte - har ikke sett henne siden i går kveld... hun dukker vel opp??

har ikke sett henne siden i går kveld... hun dukker vel opp??

Katten min dukket opp etter 3 mnd. en gang, så du skal ikke ser bort i fra det.

Det første trikset gjorde vi også da vi var små - synes det var merkelig og stilig det at armene gikk opp av sæ sjøl[:)]

Back
Topp