Kjedelige triks

Kal-El

Forumet er livet
Lærte noen morsomme triks når jeg var liten, sikkert de fleste som kan dem / gjort dem allerede her inne:

1: Stå med armene i en dørkarm, og press utover med armene på hver sin side ut mot dørkarmen så hardt du kan i 30 sekunder. Gå så vekk fra dørkarmen og slapp helt av i armene, se hva som skjer.

som nedenfor:

|  0  |
|/||\|
| || |

2: Ta tak med hele neven på den ene hånda, og klem så hard du kan på den ene pekefingeren din på den andre hånda. Klem i ca 30 sekunder, så dra pekefingeren forsiktig ut. Prøv så veldig veldig sakte og forsiktig å åpne den knyttneven du klemte med.

Joda, kjenner dem, og de er ganske morsomme.. Siste trikset har jeg tatt på andre, altså fått dem til å klemme fingeren min, og før de har fått slippe opp har jeg strøket forsiktig over knyttneven deres... det får hånden til å "stivne" litt ekstra... morsomme ansikter å se når de prøver å lukke opp hånden igjen da!![:D]

ORIGINAL: Mesaana

kan du 2 vanlige steiner til og bli magnetiske da ???

Jeg er lutter øre

Det kan jeg ikke![8|] 

ORIGINAL: Karmacom

Jeg er lutter øre

Du er vel strengt tatt "lutter øYe"...[;)]

ORIGINAL: lenemor

Det kan jeg ikke![8|] 

Ikke jeg heller...få høre

Doh! [:@]

Tror det er noe med å holde to stener hardt mot hverandre lenge,og når du tar dem forsiktig fra hverandre,henger dem igjen.... TROR JEG!!!

Noen som har prøvd å bite seg hardt over lengre tid over lillefingerneglen for så å dra krok med den etterpå? auauauauuu

ORIGINAL: lenemor

Jeg er lutter øre

Ha,ha, mulig jeg er litt barnslig av meg, men ler godt nå[:D].

ORIGINAL: haldis

Ha,ha, mulig jeg er litt barnslig av meg, men ler godt nå[:D].

Kan vel ikke juge fra meg litt barnslig humor jeg heller, men jeg klarte ikke å dy meg (og så satt jeg her og humret litt for meg selv når jeg skrev det...)[:D]

Noen som har prøvd å bite seg hardt over lengre tid over lillefingerneglen for så å dra krok med den etterpå? auauauauuu

Ja, den er vond, au au [:)]

ORIGINAL: Trine5

Tror det er noe med å holde to stener hardt mot hverandre lenge,og når du tar dem forsiktig fra hverandre,henger dem igjen.... TROR JEG!!!

helt riktig det, husker jeg var så fasinert over det trikset.

de blir ikke magnetiske da, de bare virker sånn, på samme måte som at armene dine svever etter og ha presset de mot dørkarmen.

de blir ikke magnetiske da, de bare virker sånn, på samme måte som at armene dine svever etter og ha presset de mot dørkarmen.

Forkastelig å komme med et slikt triks nå midt på vinteren, nå må jeg ut med snømåka og fjerne halvmeter med snø bare for å finne 2 stener på bakken.

Forkastelig å komme med et slikt triks nå midt på vinteren, nå må jeg ut med snømåka og fjerne halvmeter med snø bare for å finne 2 stener på bakken.

Har ikke snø vi, men i dag var det litt rimfrost på bakken... en halv minusgrad i dag - kaldere enn på lenge..

Har ikke snø vi, men i dag var det litt rimfrost på bakken... en halv minusgrad i dag - kaldere enn på lenge..

Nå fikk jeg tvangstanker om å måke rimfrost, bare for å se om det er mulig.

Hva er det nå man gjør for å få en kam til å bi magnetisk og løfte pepper fra bordet?

hehe, tenker fruen blir fornøyd da.[:D]

tror vinteren er ferdig på sunnmøre du, blir bare regn og sur vind fram til august nå.

ORIGINAL: Trine5

Hva er det nå man gjør for å få en kam til å bi magnetisk og løfte pepper fra bordet?

Gni den må noe statisk fort, f,eks et syntetisk teppe. (gjetter nå)

Nå fikk jeg tvangstanker om å måke rimfrost, bare for å se om det er mulig.

Skal redde deg fra tvangstankene jeg - skal ut i posten, og da kan jeg ta med meg måka og prøve... snart tilbake[:D]

Back
Topp