Kjedelig

pewsie

Forumet er livet
Nå må snart denne juleferien være over så det kan bli noe liv her inne... [8|] 
 
Hehe, tenkte det samme før jeg logget på...."sikkert ikke skjedd noe nytt, alle er jo vekkreist"
 
Ja, det skjer fint lite her inne om dagen [&o]
 
Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
 
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*
 
ORIGINAL: toffen

Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
 
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*

 
Ja, de må jo tenke på oss som sitter her aleine å kjeder oss... Kjipe folk altså [8D]
 
ORIGINAL: pewsie

ORIGINAL: toffen

Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
 
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*


Ja, de må jo tenke på oss som sitter her aleine å kjeder oss... Kjipe folk altså [8D]

 
Syns vi skal ringe rundt og be folk pelle seg tilbake på bv....
 
ORIGINAL: toffen

Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
 
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*

 
gikk visst troll i ord, william er våken igjen.... angrer meg litt no ja[8D]
 
ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: toffen

Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
 
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*


gikk visst troll i ord, william er våken igjen.... angrer meg litt no ja[8D]

 
Haha [:D]
 
ORIGINAL: pewsie

ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: toffen

Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
 
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*


gikk visst troll i ord, william er våken igjen.... angrer meg litt no ja[8D]


Haha [:D]

 
kommer sterkt tilbake etter litt amming:)
 
ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: pewsie

ORIGINAL: toffen

ORIGINAL: toffen

Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
 
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*


gikk visst troll i ord, william er våken igjen.... angrer meg litt no ja[8D]


Haha [:D]


kommer sterkt tilbake etter litt amming:)

 
Det er bra... Kan jo ikke miste den eneste som er her inne [8D]
 
ORIGINAL: toffen

Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
 
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*


gikk visst troll i ord, william er våken igjen.... angrer meg litt no ja[8D]


Haha [:D]


kommer sterkt tilbake etter litt amming:)


Det er bra... Kan jo ikke miste den eneste som er her inne [8D]

 
ser det har jo skjedd noe her mens jeg var vekke! Imponerende.....
 
ORIGINAL: citadel

Ja, de værste skravlebøttene har vel tatt juleferie da. Vi andre får vel bare kjede oss litt til de er tilbake igjen til neste år[8D]

 
Ja, det ser ikke verre ut [8D]
 
Back
Topp