Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: toffen
Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*
ORIGINAL: pewsie
ORIGINAL: toffen
Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*
Ja, de må jo tenke på oss som sitter her aleine å kjeder oss... Kjipe folk altså [8D]
ORIGINAL: toffen
Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*
ORIGINAL: toffen
ORIGINAL: toffen
Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*
gikk visst troll i ord, william er våken igjen.... angrer meg litt no ja[8D]
ORIGINAL: pewsie
ORIGINAL: toffen
ORIGINAL: toffen
Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*
gikk visst troll i ord, william er våken igjen.... angrer meg litt no ja[8D]
Haha [:D]
ORIGINAL: toffen
ORIGINAL: pewsie
ORIGINAL: toffen
ORIGINAL: toffen
Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*
gikk visst troll i ord, william er våken igjen.... angrer meg litt no ja[8D]
Haha [:D]
kommer sterkt tilbake etter litt amming:)
ORIGINAL: toffen
Ja, skjønner ikke at folk prioriterer familie og sånn i romjulen:) Hva med oss som ikke har reist noen steder? Skal vi bare klare oss selv liksom???
*kjeder meg sånn at jeg nesten håper William våkner igjen snart*
ORIGINAL: pewsie
Ja, det skjer fint lite her inne om dagen [&o]