Kjedelig...

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Er det fler enn meg som synes det er ganske så kjedelig her på BV for tiden?[&o][8|]
Eller er det bare meg som begynner å gå lei kanskje....[X(]

Antakeli en del på ferie ja.. Eller at ungan e meir våken å må passes på [:D] I dag endvendt Othelie søppelbøtta m papir atme databenken for første - å garantert ikke siste - gang, stålampa som æ trodd va trygg e ikke så tung at hu ikke får tippa på den (den ska faktisk tjorest fast i veggen) å lader'n te data'n e ikke trygg (å da logge maskina sæ av fordi lader'n e tatt ut..)..[:D][:D]
På generell må d ha vært sction da, for der e jo fleir sletta å d sjer æ d diskuteres å spekuleres i (gikk som vanli glipp av d..[&:])..[:D][:D]

Jeg har akkurat vært borte en uke igjen, det er sikker det du har merket[;)][:D]
Neida, det er nok det at det er en del som er ute og reiser.[:)] Blir nok bedre til høsten..[:D][:D] Håper forresten ikke du er lei av oss[&o]

ORIGINAL: iQra82

Jeg har akkurat vært borte en uke igjen, det er sikker det du har merket[;)][:D]
Neida, det er nok det at det er en del som er ute og reiser.[:)] Blir nok bedre til høsten..[:D][:D] Håper forresten ikke du er lei av oss[&o]

Hihi, næmmen iQra da, jeg mente ikke at jeg er lei av dere[:D] Men kanskje litt av BV generelt[8|]
Men det er ingen fare egentlig, drar på fjellet på søndag og blir borte hvertfall en uke. Så da kan det hende det er mer gøy når jeg kommer hjem igjen[;)]

ORIGINAL: ninni82

ORIGINAL: iQra82

Hihi, næmmen iQra da, jeg mente ikke at jeg er lei av dere[:D] Men kanskje litt av BV generelt[8|]
Men det er ingen fare egentlig, drar på fjellet på søndag og blir borte hvertfall en uke. Så da kan det hende det er mer gøy når jeg kommer hjem igjen[;)]

Det var bra[:D]
kjenner faktisk selv at det ikke er første prioritet om dagen[;)]

ORIGINAL: ninni82

Er det fler enn meg som synes det er ganske så kjedelig her på BV for tiden?[&o][8|]
Eller er det bare meg som begynner å gå lei kanskje....[X(]
jeg syntes også det begynner og bli veldig kjederlig her [&o][8|]

Er fryktelig dødt her ja..men det er vel fordi jeg ikke er her så mye for tida det da[8D][8|][:D]

ORIGINAL: !lykkepillen©

alt døde vel den dagen jeg flyttet tenker jeg...[8|][:D]

Fra og med 13 aug, blir det stormende jubel her inne igjen!![:D]

allerede?? så fort altså?? så bra da[:)]

Det er fordi jeg ikke er her så mye lenger, selvfølgelig!  [;)][:D] 

Back
Topp