kjedelig...

Dragemamma85

Betatt av forumet
Oktoberbarna 2021♡
For et utrolig kjedelig vær for tiden! nå er det 29 kuldegrader her :-/ Kan jo ikke ut og trille eller noe, vil ikke ta med minstemann ut av huset i det hele tatt når det er så kaldt. tips til fritids-sysler mottas med takk :-D

Uff, ja, det er veldig kjedelig.
Men jeg synes dagen flyr likevel jeg :D
Foreøpig har vi bare slappet av, men skal snart i gang med å bake pitabrød til middagen :D

Dagen her har også gått kjempefort, mn nå vil ikke vesla være med på mer husarbeid, nå er det fanget som gjelder :flower

Har vel alltids noe å gjøre inne, men når man ikke kan være ute, så har man ihvertfall lyst til å være ute. Lurer på om jeg rett og slett skal være fornuftig å sette på "30 day shred" med jillian michaels på skjermen, i håp om å komme meg inn i dongeribuksene mine igjen ;-) Flere som har denne trenings-dvd'en kanskje? Det er med ho "biggest looser-dama"

JEg har trent det programmet før =)
Det er utrolig godt og effektivt!

Funka det for deg FruH? Jeg begynte i vei med dette programmet før jul, men ble sjuk, og da skled det ut. Men det er jo litt mer motiverende hvis man vet det funker etterhvert :-) hvor ofte trente du?

Så lurt, kanskje jeg skal kjøpe meg en sånn dvd selv:-) Trenger litt motivasjon, treningssykkel frister ikke hehe..

Ja jeg så resultater fort. Dette er et par år siden da. Men jeg fulgte programmet, hver dag og var litt over halvveis i nivå 2 før jeg skadet ryggen og måtte stoppe.
Men jeg burde virkelig startet opp igjen, det er et godt treningsprogram ;D

Jepp! Nå er jeg motivert! :-)

Au da, det var skikkelig kaldt, gitt:( Kan jo alltids sette igang og rydde og vaske, eller skravle med oss damer på BV:p Eller som noen andre har nevnt trene litt inne;)

Hadde egentlig hatt godt av å få sveiva i gang Zumba-filmene igjen. Det syns jeg var kjempegøy, selv om jeg har rytme og kroppskontroll som en middel skiftenøkkel :eek: Godt å få rørt litt på seg og kjenne at det brenner litt i muskler man ikke ante at man hadde ;)
Må se om Asle kanskje syns det er spennende å se på damene som hopper og spretter på TV skjermen foran fargesterke bakgrunner til dunkende rytmer :p Men først må jeg få fiksa TV'n min :( den røyk i går :(

Uff da, kjedelig med en røket TV :(

Ånei, kjedelig m ødelagt tv:(

Back
Topp