Kjedelig!!

Lene1986

Forumet er livet
Må si det er ganske så kjedelig å tilbringe dagen på sofaen..  [&:]
Men den svi smerten som kommer i magen avogtil bør vel gå over snart. Hvis ikke så må jeg nok ta opp telefonen og ringe til jm...

Hvordan gikk det i går?? Har du hatt noe mer blødninger?

ORIGINAL: Vand

Hvordan gikk det i går?? Har du hatt noe mer blødninger?
Nei ikke hatt noe mer blødning heldigvis! Så skal ligge på sofaen i dag og i morgen så håper vi at det blir bra [;)]

soffa ligging er deilig [8D] er enda dårlig så soffan er min venn.. men får ikke logge så mye da....

Godt å hære blødningene er over! Rart anyways at de ikke sjekker når du er så langt... I england hadde jeg liten blødning uke 10 og kom inn på UL dagen etterpå..

ORIGINAL: KathMor

soffa ligging er deilig [8D] er enda dårlig så soffan er min venn.. men får ikke logge så mye da....

Godt å hære blødningene er over! Rart anyways at de ikke sjekker når du er så langt... I england hadde jeg liten blødning uke 10 og kom inn på UL dagen etterpå..
Ja syns egentligt at det var ganske så rart jeg og. Men tenkte å ringe jm igjen i morgen tidlig å høre hva hun syns. Om hun syns jeg skal holde sofaen i helga eller om jeg kan gå på jobb. Tror hun har mer peiling enn hva legen på legevakten har [8D]

Back
Topp