Kjedelig..

Mariemor1

Elsker forumet
Her er det lite liv i dag..
hva driver dere med da snupper?

Jeg er litt slapp i dag..
leser om ulike lover og ser igjennom litt babytøy vi har fått.. men alt er bare et ork i dag..
er ikke lett å lese når man holder på og sovne etter en side...[:'(][:'(]

Ja var lite liv!
Jeg veksler litt mellom strikking og data..[8D]
Småen er med farmoren og farfaren på grillfest, så vi slapper av[:D] Sambo ligger på sofaen og sover..

slapp søndag idag gitt :) data og tv, og så lille tulla da seff, ho e jo overalt:)

Ja, var ganske stille her i dag. Eg har vore uggen og trøtt i heile dag [:'(] Men er komt seg no, kvalmen ivertfall, like trøtt [8D] Her har det gått i strikking, tv og pc. Har og vore flink å støvsugd og vaska litt kle [;)]

Vi var i 60 årslag til mamma igår, så er skikkelig i koma idag[8D][8D] Har hjulpet til med å rydde, og har sovi en time på sofaen, så nå er det vel noe mat på gang snart.... lyst til å bare bestille pizza men....[8D][8D]

Har jobbet i hele dag neste, har tømt et helt lager på jobben med 25 års gammel drit. Fant en gammel "kjeft" boks og milkshake boks som hadde gått ut på dato i 1980 og 1983 [:)][:)] Var litt artig.

Ellers har det blitt taco til middag og nå er det sofatid... [:D][:D]

Har sovet i nesten hele dag.. Typen er fylle syk så tror det påvirker meg.. hehe har så lyst til og rydde og ordne, men orker ikke ++ at jeg er så allergisk i dag [:(]

Slappet av idag med mann og sønn[:D] Vært på besøk hos mine foreldre og vært ute med min sønn[:)]

Nå slapper jeg av foran tv og pc. Snart spise litt pizza og chips. Så stikker mannen på jobb 21.30, så jeg bør legge meg da. Hvis ikke kan det bli altfor sent.

Skal jobbe i morgen og tidligt opp med sønnen min[;)]

I dag har jeg faktisk vært litt effektiv.. Sambo har jobbet, så jeg har rydda nesten hele huset.. Å så har jeg baket kanelboller.. Å jeg baker nesten aldri.. Slappet litt av med dataen har jeg også gjort da... Å hatt en leteaksjon etter hunden også da.. (egen tråd) Nå er klærne i vaskemaskinen, men orker ikke gjre mer i dag for den leteaksjonen tok alt av resterende energi kjenner jeg...[:'(]

Idag har jeg, min mann og 2 barn kost oss i svømmehallen! [:)]
Nå sitter jeg å leter etter den perfekte vogna på alle mulige nettsider.. Fytti, så vanskelig!
Ellers så gleder jeg meg ihjel til tirsdag.. Da er det ultralyd!!![:)][:)][:)][:)][:)]

fellesfrokost hos svigers før sambo dro på fjelltur en uke.
Lekeplassen med lillemann
sovetid på han, og rydding/data på meg et par timer
besøk hos venninne som har fått baby
middag hos svigersøs
leggetid for lillemann
rydding av klær!!

Og så var det sofatid for meg [:D]

Føler meg faktisk i topp form for tiden! Utrolig godt! [:)]

I dag har jeg vært skikkelig redusert pga at jeg var på roxette konserten i går. Vondt i hodet og kvalm, men det var verdt det[:)] Tåler ingenting i dette svangerskapet. Ellers så har jeg begynt å pakke til vi skal reise til spania på lørdag[8D] Så jeg fikk gjort en del mens mannen min reiste og hentet ungene hos svigers. Da de kom hjem dro vi rett på besøk og nå i kveld har jeg pakket litt til og bare slappet av med pizza og film sammen med mannen min[:)]

skal legge meg snart, har vært i bursdagsbesøk i dag til en av gubben sine fettre..
og er pil forbanna på ene katten her..
hun vet ABSOLUTT ikke å holde kjeft..
mer masete katt skal en leite lenge etter..

Jeg har vært flink og gjort lekser! Hoho! SuperJAY!

jeg har vaska hele (nesten) huset....!! heeelt utrolig... og når jeg var ferdig gikk jeg 40 min tur med hunden... må benytte sjansen når jeg får superenergien over meg[8D]

og så har vi sett film på fem!

Back
Topp