Kjedelig

Reinbue

Forumet er livet
Kjedelig når mannfolket bare skal sitter foran pcen med gitaren sin. Bra at han er kreativ og flink og alt det der, men det finnes da grenser. Etter at vi stod opp har han bare sitti der. Jeg fikk han til å komme ned å spise frokost, men nå kan jeg ikke snakke med han en gang for da bare maser jeg [&:] Og jeg har i tillegg vært bort i 3 dager!
Forventer faktisk at vi skal bruke litt tid sammen da. Hvis han ikke kommer snart begynne jeg å ordne meg, så går jeg ut. Gidder ikke sitte her hele dagen. Og hvis jeg gjør noe mer nå, så er det jo bare meg som gjør alt husarbeidet her.
Æsj...kjedelig å være samboer.

ååå sånt er SÅÅÅ irriterende... [>:] jeg hadde fikset meg og gått ut jeg..[:)] og jeg hadde fortalt at jeg stikker og at du trodde han ville tilbringe tid med deg siden du har vært borte... og at du kjeder deg så derfor stikker du ut.. dårlig gjort!![>:]
å hus arbeid... der er du ikke alene.. det virker som jeg må gjøre meg fortjent til hjelp... og det kan provosere meg helt vanvittig[:@] men da streiker jeg..[:)] driter i å vaske klærne hans og rote hans samler jeg i en haug på verandan[:)]

stikk ut og finn på noe gøy[;)]

så får han spørre deg om dere skal finne på noe og lure på hvor du er osv...

Ja jeg kan si meg veldig enig!!

Her er han ikke hjemme når han er hjemme hvis du skjønner!
Hus hus hus hus står det i panna hans! Det er såååååå kjedelig,
men jeg vet jo at det kommer til å gå over!
Her hjelper det ikke å prøve å planlegge litt tid for oss engang,
for det har han ikke. Har du prøvd det? å spørre om dere kan
sette litt tid av til dere oppi gitarspillingen?

nå ble vi enige om at vi skulle ha en time hver for oss, hvor vi kan gjøre hva vi vil, og så skal resten være felles =) Dette er jo egentlig bare et luksusproblem da. Det er jo sååå deilig å ha barnefri og ferie i tillegg =) Men jeg skulle liksom ønske at vi hadde gjort mer sammen, men det er jo ikke så mye å finne på da [8D]

Back
Topp