Kjedelig på fest ...

snarttobarnsmamma

Flørter med forumet
Flere enn meg som synes det er sykt kjedelig på fest for tiden? Er tredje helgen jeg nå er bedt i fest med noen venner og masse ukjente folk.. Alle blir brisne og snakker lett med folk, mens jeg sitter å hører på så utrolig stusselig fylleprat og bare ønsker jeg kunne reise hjem! Blæh., snart avgårde igjen, sitte å finne på unskyldninger for hvorfor jeg ikke drikker og late som jeg har det dødsgøy.. Anyone else? Hehe xD

Her festes det ikke. Ikke sånn fyllefesting lenger. Hvorfor gå når du ikke trives med det? Koseligere å møte venner under andre forhold enn det. Eller så får du bare nyte det så lenge det varer. Lenge til nesten gang etter babyen blir født.

Er sjeldent på fest, men Var i 35 årsdag til sambo og broren for en mnd siden. Det var i grunn veldig koselig:) Var bare venner og kjente der da ;)

Vi fester utrolig sjeldent :) skal ikke på noe før i juni å da vet alle at jeg er gravid :) hvor lenge vi blir er en annen sak :p min samboer er nemlig drit lei hele festningen :p

Det er nå den tredje bursdagsfesten jeg går i i kveld. Og i kveld er det for en veldig god venninne, så føler ikke at jeg ikke kan gå:/ har jo mest lyst til å ligge i kosebukse på sofaen! Hehe:) blir vel bare innom en liten tur for å si hei i kveld tenker jeg :p :)

Fester aldri lenger, orker ikke være fyllesyk dagen etter

Jeg drikker jo ikke! Det ville jeg aldri gjort mens jeg er gravid! Men poenget er at det er kjedelig å være den eneste som alltid er edru ;)
Kom kanskje litt feil ut, hehe mente mer at jeg drikker aldri ellers, så det er lett å unngå det i graviditetebn ;) og regna ikke med at du drakk:) og kjenner igjen det der å være edru på fest, gjorde det en gang forrige gang jeg var gravid aldri igjen, og er vel kanskje derfor jeg heller aldri er på fest nå lengre :P

Jeg var invitert på fest når jeg var i uke 5-6 tror jeg og jeg kom inn der med mannen min, og en pose med vitamin drikke, skyr yoghurt og bixit barer hahaha. Følte meg megakul! :P
Men jeg drikker ikke til vanlig, så når jeg ble spurt om hvorfor jeg ikke drakk så sa jeg jeg var avholds :P som var halvveis korrekt :)

Sist svangerskap var jeg ute med vennina mi rundt uke 8, kjøpte alkoholfri cider å vi latet som jeg drakk å ha det morsomt å ble god å brisen :-p dro jo ut på byen etterpå, men ble veldig irriterende med fullt av mannfolk (vi var en jentegjeng) som kjøpte drinker og shot til oss og de hallveis tvang meg til å drikke :O huff de ble sur når jeg ikke ville ha det!! Så tror ikke jeg skal "drikke" flere ganger når jeg er gravid :-p

Jeg er en "dårlig" student som er drittlei festing! Haha. Går sjelden på fester til vanlig, og går jeg pleier jeg å gå før alle andre blir drita. Det eneste jeg savner nå (av alkohol) er et glass rødt til maten (som jeg ikke spiser), eller kos med noen dråper whiskey. Smakte en liten slurk rødvin i går, og den smakte alt for godt :rolleyes: Er man i humør til det, og man er med de rette folka, kan fester absolutt være gøy uten alkohol også da :)

Å fy flate ja! Det er så kjedelig! Alkohollukta og det at folk blir fullere og fullere!! Viser jo bare at det faktisk i mange tilfeller er alkoholen som gjør en fest gøy...

Jeg drikker veldig sjeldent og har somregel alltid vært sjåfør. Har det like morsomt uten alkohol ☺ så det merker jeg ikke noe til. Ingen reagerer på det heller

Jeg har vært på mange fester edru. Har det like gøy som alle andre. Men når kl er 2 på byen er folk blitt så fulle at det ikke går ann å ha en samtale, da går jeg hjem.
Har hent noen ganger at jeg er usikker på om jeg har tatt feil ølboks og drukket med alkohol og ikke uten, men var fortsatt like edru. Bare litt trøttere. :)

Har vært edru på fest flere ganger, ingen problem. Det som er verst er lukta, nå som jeg er så sensitiv for lukter (",)

Sjelden det er fest her, da vi har en guttunge på 18mnd. Da må vi ha overnatting.
Var dog med venner sist tors, og alle der drakk en god del uten meg. Var like gøy for det! Ikke alltid jeg drikker, syns det meste av alkohol smaker crap og:P
Sist jeg drakk skikkelig var julebordet med mannen

Heldigvis drikker vi så sjeldent at det er ikke noe problem :)

Back
Topp