kjedekjedekjeeeeede seg!

LilleLavendel

Forumet er livet
bare sitter her og glor. ingenting trøtt. ingenting gøy på tv. kjeeeedelig![8|] hva gjør man? JO! SETTER PÅ GAMLE FRIENDS-EPISODER OG LAGER TEEEEE!!![:)][:)][:)] hva gjør alle dere som er logget på her nå?:)

ja, faktisk er det litt vanskelig på nettet! jeg har et tonn med interiørblader som jeg pløyer gjennom med jevne mellomrom. fint for sånne dager i sola som det er nå[:)][:)]

ja! så gøy! er det til barnerommet, eller skal dere male og styre i hele leiligheten eller huset??[:)] elsker oppussing![:)][:)]

ååå! misunner deg skikkelig!! vi bor i 80 kvm leilighet, så ikke allverdens vi kan gjøre av sånne ting her, men maler og styrer med overflater og sånn og detaljer stadig vekk. kjempegøy![:)] men gleder meg storveis til å bygge hus og sånn!!![:)][:)][:)]

oi! jeg er student da, så før jeg giftet meg så bodde jeg med venner og bekjente rundt omkring, så har bodd i mye rart her i bergen:) men synes det er litt sjarm også! den leiligheten vi har kjøpt nå er veldig fin, og vi har styrt masse på og pløyd gjennom interiørmagasin og styrt på, vært på loppemarkeder og nye fænsi butuikker og alt, så er fornøyd med resultatet, men er enig med deg!! hus må jo bare være drømmen!!! da kan man jo bestemme selv hvordan man vil ha alt, hvis man bygger i alle fall[:)][:)] interiør er så gøy!

er vel endel småbruk på ålgård? :) pappa er fra bryne, så kjører stadig vekk gjennom der, forbi i alle fall. nyyyydelig sted!!![:)]
selv kunne jeg aldri hatt noe småbruk, men vil gjerne ha et stooort stort hus i litt landlig countrychic stil[:)]
deilig med sånn vinterstue! du mener sånt med glassviduer overalt sant?det er så fint!:)

Back
Topp