kjeda meg!!!!!

Så heldig som får betalt for å vere på babyverden :) Har sett varg veum, og no ligger eg i senga og leser omatt gamle tråder for at søvnen skal gripe inn ;)

Har nettopp ammet lille og burde lagt meg.. Surfer litt på nett (rekker nesten aldri det på dagtid), og ser på snøen som lyser opp bakken utenfor.

har nettopp sett tintin og er på vei til senga. knallbra film,viss du skulle lure :D   ha en fin nattevakt :)

*EnSolstråle* skrev:
Er også på nattevakt Sitter å strikker å venter på at klokken skal bli 4 så jeg kan ta runden.

Du jobber då? Kjenne natta er seig idag...

Jobber i hjemmesykepleien. Enn du? heldigvis ikke så trøtt i natt, så vært en fin natt. Men nå gleder jeg meg til å komme i seng.

*EnSolstråle* skrev:
Jobber i hjemmesykepleien. Enn du? heldigvis ikke så trøtt i natt, så vært en fin natt. Men nå gleder jeg meg til å komme i seng.

Omsorgsbolig. Fekk meg berre 4 t på puta etter sist natt, det er absolutt på kanten av kva eg tåle. 1 1/2 t igjen... Fader, eg kjenne det at eg er litt lei i natt...

har nettopp gitt opp å prøve å få sove. naboen har fest og holdt på siden kvart over tre. så nå stod jeg opp, så får vi se om jeg for sove senere i dag. heldigvis har jeg barnefri - men kjenner jeg er ganske forbanna allikevel. hjalp ikke å gå bort å skru ned lyden, den kom raskt opp igjen.

Mrs Lutz skrev:
har nettopp gitt opp å prøve å få sove. naboen har fest og holdt på siden kvart over tre. så nå stod jeg opp, så får vi se om jeg for sove senere i dag. heldigvis har jeg barnefri - men kjenner jeg er ganske forbanna allikevel. hjalp ikke å gå bort å skru ned lyden, den kom raskt opp igjen.

Kva med å ringe politiet?

Neri83 skrev:

Mrs Lutz skrev:

Kva med å ringe politiet?

det er venner av venner så hadde liksom håpet de gadd å høre på meg. men kommer til å ringe neste gang, for det er ikke sjelden det er feststøy der. ikke noe vits nå.

Back
Topp