kjeda mæ..

nemi.marselia

Forumet er livet
nån som har ett godt råd på ka æ kain finn på.
har vaska huse fra golv t tak, strekka 2par læsta ett par votta, handla alle julegavan færdi denna uka.
så nu sett æ heime aleina å kjeda mæ, typen har reist t tromsø før å feire jul.

Du kan komme til meg å rydde og vaske hi hi hi [:D]

Snille du er da som selv er gravid [:D]

Kan du sende over litt til meg da for jeg har ikke formye av det [&o]

Så flink du er da, kan jeg kanskje få litt av den energien, trenger litt i disse tunge dager[:(]

Da går jeg ut og står med åpne armer å tat i mot en dose [;)][:D]

Da går jeg også ut på trappen og tar i mot litt[:D]

huff.. kjenner til det der med å kjede seg...
Kanskje vi skulle starta en klubb for oss hjemmesittere... hehe[:)]

Har ikke noen gode tips til hva du kan finne på, jeg er tom for ideer selv...
jaja.. om du liker å bake, kan du jo gjøre det.. tenkte jeg skulle lage ristopper i morra..
ellers blir det nok tv og data som vanlig[8|] (huff og huff)

vil ha! vil ha! vil ha!

ORIGINAL: nemi.marselia

trur æ har nokk energi t å sende dåkk aile så d e bærre å ta imot[:D]

- Takker for energi-pakken, men den ligger visst godt gjemt i posten et sted [:(].

Tror du må komme hit å hjelpe med med siste pakken, skal bare pakkes inn. Også ville det vært fint om du kunne vaske over gulvene her, støvsuge matta, vaske duken på stuebordet, ta vekk snøen på teppet som henger ute og vaske det, rydde på soverommet vårt, pakke koffertene vi skal ha med oss i jula og legge pakker og bager og kofferter i bilen imorgenkveld, finne klær jeg kan bruke i jula - siden jeg har vokst fra min langermete gravidbluse-genser... Da ville jeg blitt deg evig takknemlig [:)] [:D].

Ønsker deg en god jul jeg, synes du har vært kjempeflink (!!!) til å ordne før jul og i tillegg hjelpe mamman din! Skulle hatt premie for innsatsen [:)] .

hehe takker.
sku faktisk bærre ønske æ ikkje va heilt færdi. (vaska golve før en time sia ca før æ kjeda mæ.)
går vel snart over t naboen å spør om di treng hjelp dær å.
føle mæ så hjelpsom før tia[:D]

prøve å sende t aile som vil ha men trur d rota sæ vækk i posten. eller så d vel nån som stæl ailt på turen

ORIGINAL: bast

ORIGINAL: Hilde-Anita

vil ha! vil ha! vil ha!

Typisk...alltid alt om deg og hva du vil[:D]

Der tar du feil! Nå er det faktisk du som kupper nemi sin tråd for å gjøre den om til min!
Begynner å lure på om du er litt forelsket i meg!? [8|]

Nei, huff! Nå ble jeg skikkelig flau!

Back
Topp