kjøttdeig..

babynusse87

Elsker forumet
hvis kjøttdeigen gikk ut på dato i slutten av oktober.. går det ann å spise den da?? har vært fryst hele tiden[:)] går vel bra hvis man steker den ordentlig??

ikke noe problem...
bare å spise den...

Så lenge den har vært frossen skulle det nok ikke være nok problem vil jeg tro. Jeg har gjordt det mange ganger [:D]

ORIGINAL: Ulva

Så lenge den har vært frossen skulle det nok ikke være nok problem vil jeg tro.
Jeg har gjordt det mange ganger [:D]

Men ville ikke tatt den opp, tint den, og så venta til dagen etter med å spise den... Ville tint den rett før jeg skulle brukt den...
Har opplevd at den har vært sur hvis jeg har tatt den opp, for å så bruke den dagen etterpå... [:'(]

Så lenge den er fryst før den gikk ut på dato, så går det fint :) Et tips er å steke den før du fryser denn, veldig lettvint å ta opp :) 

den ble fryst før den gikk ut på dato[:)] og vi steker den rett før den blir spist[:)] er bare redd den ikke skal være godt nok stekt.. men den har som sagt vært fryst hele tiden[:)] skal også inn i ovnen sammen med potetmos og ost.. blir jo varm der også.. da går det vel bra?? hihi skeptisk til alt ja[:D]

Null problem, gjør vi ofte[:)]

signerer over:) ingen problem så lenge datoen va bra før du fryste ned kjøttdeiga.. og så børr ikke du fryse ned igjen evt rester:)

Jeg ser for meg den haugen av kjøttvarer vi kjøper med oss fra Sverige når vi er på harrytur, jeg. Der går jo det meste ut på dato før vi rekker å bruke det [;)] Men så lenge det har vært frosset, er det ikke noe problem. Man må jo være veldig nøye med å gjennomsteke kjøttvarer nå som vi er gravide da, men det er jo noe annet. Og skal det inn i ovnen er det ikke noe problem [:D]

Back
Topp